![]() |
Profesor uczelni w jednostce Zakład Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
|

dr hab.
Diana Aksamit
prof. APS
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2022/2023
DYŻUR - SEMESTR LETNI
St. stacjonarne
poniedziałek 10.00-11.00 (dyżur w formie stacjonarnej)
wtorek 11.30-12.30 (dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St.niestacjonarne
---
Koordynowane przedmioty
2016Z - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2016L - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR
2016L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1
2016Zn - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2016Ln - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2016Ln - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1
2017L - Metodyka terapii zajęciowej 10-5S-MTZ
2017Zn - Pedagogika czasu wolnego 10-2S-PCW
2017Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1
2017Ln - Metodyka terapii zajęciowej 10-5S-MTZ
2018Z - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2018Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL
2018Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem 10-5S-RSA
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI
2018L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1
2018Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2018Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1
2019L - Dieta sensoryczna SP-DSE
2019L - Praktyki SP-P-DTD
2019L - Terapia logopedyczna SP-TLG
2019L - Terapia pedagogiczna SP-TGG
2019L - Семья ребенка с ограниченными возможностями. От (невозможной) дo эффективной поддержки 00-0F-RNW
2019Zn - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2019Ln - Dieta sensoryczna SP-DSE
2019Ln - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR1
2020Z - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2020L - Семья ребенка с ограниченными возможностями. От (невозможной) дo эффективной поддержки 00-0F-RNW
2020Zn - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2020Zn - Praktyki SP-P-DTD
2020Ln - Dieta sensoryczna SP-DSE2
2020Ln - Praktyki SP-P-DTD
2020Ln - Prowadzenie terapii SI SP-TSI2
2021Z - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2021Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE
2021Zn - Praktyki SP-P-DTD
2021Zn - Terapia logopedyczna SP-TLG3
2022Z - Medyczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-WRN
2022Z - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN
2022L - Diagnoza funkcjonalna PC-5S-DFU
Prowadzone przedmioty
2016Z - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-EHN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-EHN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2017L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-EHN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-5S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach specjalnych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach specjalnych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-EHN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2018Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem 10-5S-RSA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-EHN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-5S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-WPN1:
Wykład (grupa 1)
2019Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym 10-5P-ERI2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Семья ребенка с ограниченными возможностями. От (невозможной) дo эффективной поддержки 00-0F-RNW:
Konwersatorium (grupa 1)
2019Zn - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-EHN:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020L - Cпециалисты в процессе признания уровня функционирования человека с ограниченными возможностями 00-0F-SPP:
Konwersatorium (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1:
Ćwiczenia (grupa 9), Ćwiczenia (grupa 10), Ćwiczenia (grupa 11)
2020L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym (20 godz.) PC-2P-ERI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Семья ребенка с ограниченными возможностями. От (невозможной) дo эффективной поддержки 00-0F-RNW:
Konwersatorium (grupa 1)
2020Zn - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-EHN:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 10-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Cпециалисты в процессе признания уровня функционирования человека с ограниченными возможностями 00-0F-SPP:
Konwersatorium (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1:
Ćwiczenia (grupa 9), Ćwiczenia (grupa 10), Ćwiczenia (grupa 11)
2021Z - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym (20 godz.) PC-2P-ERI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-EHN:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczno-dyplomowa w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych 10-2P-ERI3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-0F-ATH:
Wykład (grupa 1)
2021Ln - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym w szkole podstawowej i ponadpodstawowej PC-2S-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 1 PC-5S-MUN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 2 PC-5S-MUN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-EHN:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym w szkole podstawowej i ponadpodstawowej PC-2S-MNU:
Wykład (grupa 1)