Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe - 2

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-PC-MR2 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium dyplomowe - 2
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy: Obowiązkowe dla I r. pedagogiki specjalnej (PC), (2-l) niestacjonarne II st.
Obowiązkowe dla I r. pedagogiki specjalnej (PC), (2-l) stacjonarne II stopnia
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (w zależności od programu)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

PC2_KK_W07

Zna i opisuje metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych; zna rodzaje i kryteria doboru ilościowych i jakościowych metod badawczych

PC2_KK_W07

Wymienia kryteria doboru próby badawczej

PC2_KK_W07

Zna metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych metod badawczych

PC2_KK_U04

Dobiera odpowiednie do celu i problemów badań techniki i narzędzia badawcze

PC2_KK_K04

Kieruje się dobrem badanych podczas projektowania badania

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-20 - 2017-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Kornelia Czerwińska, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Wanda Hajnicz, Agnieszka Konieczna, Ewa Kulesza, Małgorzata Kupisiewicz, Ludwik Malinowski, Barbara Marcinkowska, Kamil Miszewski, Rafał Piwowarski, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Grzegorz Szumski, Sławomir Śniatkowski, Maciej Tanaś, Barbara Trochimiak, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka, Mariola Wolan-Nowakowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-27 - 2017-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Katarzyna Bieńkowska, Justyna Bluszcz, Kornelia Czerwińska, Agnieszka Dłużniewska, Justyna Gasik, Andrzej Giryński, Urszula Gosk, Hubert Iwanicki, Aneta Jegier, Marianna Marek-Ruka, Kamil Miszewski, Joanna Moleda, Anna Nowicka-Skóra, Małgorzata Paplińska, Elżbieta Paradowska, Barbara Pilipczuk, Radosław Piotrowicz, Stefan Przybylski, Joanna Smogorzewska, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka, Agnieszka Wołowicz, Justyna Żulewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Andrzej Ciążela, Danuta Emiluta-Rozya, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Hubert Iwanicki, Agnieszka Konieczna, Barbara Marcinkowska, Jarosław Michalski, Katarzyna Nawrocka, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Grzegorz Szumski, Mirosław Szymański, Izabela Więcek-Poborczyk, Agnieszka Wołowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-27 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Danuta Al-Khamisy, Katarzyna Bieńkowska, Justyna Bluszcz, Agnieszka Dłużniewska, Justyna Gasik, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Urszula Gosk, Hubert Iwanicki, Agnieszka Jedlińska, Aneta Jegier, Joanna Kirsten, Jacek Kulbaka, Kamil Kuracki, Agnieszka Lubowiedzka, Kamil Miszewski, Joanna Moleda, Anna Nowicka-Skóra, Małgorzata Paplińska, Radosław Piotrowicz, Stefan Przybylski, Joanna Smogorzewska, Mirosław Szymański, Mirosław Szymański, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Ewa Bilska, Danuta Emiluta-Rozya, Andrzej Giryński, Ewa Grudziewska, Hubert Iwanicki, Małgorzata Jabłonowska, Agnieszka Konieczna, Ewa Kulesza, Ludwik Malinowski, Barbara Marcinkowska, Katarzyna Nawrocka, Rafał Piwowarski, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Mirosław Szymański, Sławomir Śniatkowski, Katarzyna Wereszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-03-01
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Kamil Miszewski, Małgorzata Paplińska, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-03-02 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Danuta Al-Khamisy, Ewa Bilska, Ewa Dąbrowa, Justyna Gasik, Joanna Głodkowska, Agnieszka Jedlińska, Aneta Jegier, Szymon Kawalla, Joanna Kirsten, Iwona Konieczna, Anna Mikler-Chwastek, Joanna Moleda, Katarzyna Nawrocka, Anna Nowicka-Skóra, Marta Pągowska, Anna Perkowska-Klejman, Radosław Piotrowicz, Grażyna Walczak, Magdalena Wałachowska, Jolanta Wiśniewska, Hanna Żuraw
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: przygotowanie fragmentu lub całości części teoretycznej pracy (zgodnie z wymogami dla danej grupy seminaryjnej) z uwzględnieniem zasad prawidłowego korzystania ze źródeł (parafraza, cytat, przypis); wstępne opracowanie metodologicznych założeń badań własnych, wybór narzędzi badań spośród narzędzi gotowych lub opracowanie własnych.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań empirycznych oraz przygotowania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapy postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Metodologiczne założenia ilościowych i jakościowych procedur badawczych. Analiza metod, technik i narzędzi badawczych odpowiednich dla rodzaju prowadzonych badań.

2. Formułowanie metodologicznych założeń badań własnych: przedmiot i cel badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki. Dobór metod, technik i narzędzi badań.

3. Kryteria doboru próby badawczej.

4. Metody analizy ilościowych i jakościowych danych empirycznych.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (w trakcie)

Okres: 2020-02-17 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Sławomir Śniatkowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020" (w trakcie)

Okres: 2020-02-29 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Dąbrowa, Kamil Miszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.