Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-DFK |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC2-KS-W01 Zna teoretyczne podstawy diagnozy funkcjonalnej PC2-KS-W05 Zna cechy dobrej diagnozy PC2-KS-W05 Zna wybrane metody i narzędzia diagnostyczne służące ocenie możliwości i potrzeb osób ze złożoną niepełnosprawnością PC2-KS-W05 Zna zasady konstruowania indywidualnych programów PC2-KS-U02 Umie interpretować dane diagnostyczne PC2-KS-U03 Umie opracować kwestionariusz wywiadu PC2-KS-U03 Umie opracować arkusze obserwacyjne PC2-KS-U03 Umie konstruować zadania diagnostyczne do oceny funkcjonowania osób z niepełnosprawnością złożoną , w tym głuchoniewidomych. PC2-KS-U02 Umie sformułować cele ogólne i cele szczegółowe do informacji o aktualnym poziomie funkcjonowania osoby z niepełnosprawnością złożoną, w tym głuchoniewidomej. PC2-KS-U03, PC2- KK- U04 Umie wykorzystać elementy wybranych metod pracy z osobami z niepełnosprawnością złożoną ,w tym głuchoniewidomych w planowaniu pracy terapeutycznej PC2-KK-K04 Ma świadomość konieczności zachowania się w sposób profesjonalny PC2-KS-K02 Potrafi nawiązać kontakt z terapeutą , dziećmi, współpracować w grupie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.