Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-5S-DFK
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

PC2-KS-W01 Zna teoretyczne podstawy diagnozy funkcjonalnej

PC2-KS-W05 Zna cechy dobrej diagnozy

PC2-KS-W05 Zna wybrane metody i narzędzia diagnostyczne służące ocenie możliwości i potrzeb osób ze złożoną niepełnosprawnością

PC2-KS-W05 Zna zasady konstruowania indywidualnych programów

PC2-KS-U02 Umie interpretować dane diagnostyczne

PC2-KS-U03 Umie opracować kwestionariusz wywiadu

PC2-KS-U03 Umie opracować arkusze obserwacyjne

PC2-KS-U03 Umie konstruować zadania diagnostyczne do oceny funkcjonowania osób z niepełnosprawnością złożoną , w tym głuchoniewidomych.

PC2-KS-U02 Umie sformułować cele ogólne i cele szczegółowe do informacji o aktualnym poziomie funkcjonowania osoby z niepełnosprawnością złożoną, w tym głuchoniewidomej.

PC2-KS-U03, PC2- KK- U04 Umie wykorzystać elementy wybranych metod pracy z osobami z niepełnosprawnością złożoną ,w tym głuchoniewidomych w planowaniu pracy terapeutycznej

PC2-KK-K04 Ma świadomość konieczności zachowania się w sposób profesjonalny

PC2-KS-K02 Potrafi nawiązać kontakt z terapeutą , dziećmi, współpracować w grupie

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)