Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2P-ERI1c |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W03 Zna dokumentację dziecka w placówce specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PC1_KS_W04 Zna rodzaje i etapy zajęć w placówce specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PC1_KS_W03 PC1_KS_W04 Zna rodzaje zajęć terapeutyczno-rehabilitacyjnych, stosowanych w placówkach specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PC1_KS_U06 PC1_KK_U07 Potrafi pełnić rolę wspierającą poda czas lekcji prowadzonej przez nauczyciela PC1_KS_U06 Właściwie sporządzić dokumentację praktyk studenckich PC1_KS_K01 Potrafi współpracować w grupie realizując zadania PC1_KS_K02; PC1_KK_K05 Prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac PC1_KS_K01 Nawiązuje pozytywną relację z osobami niepełnosprawnymi i kadrą w placówce PC1_KK_K05 Dostosowuje się do zasad obowiązujących szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością PC1_KS_K01 Wykonuje polecenia kadry pedagogicznej |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.