Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe - 1

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-PC-MR1 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium dyplomowe - 1
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy: Obowiązkowe dla I r. pedagogiki specjalnej (PC), (2-l) niestacjonarne II st.
Obowiązkowe dla I r. pedagogiki specjalnej (PC), (2-l) stacjonarne II stopnia
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

Tematyka seminariów dla I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych II stopnia pedagogiki specjalnej na rok ak. 2018/19

Efekty uczenia się:

Wiedza

PC2_KK_W07 Wymienia etapy procesu badawczego

PC2_KK_W07 Definiuje i podaje przykłady podstawowych pojęć: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki

Umiejętności

PC2_KK_U04 Dostrzega i formułuje aktualne problemy badawcze o charakterze teoretycznym i empirycznym

PC2_KK_U04 Potrafi opracować koncepcję badań z uzasadnieniem teoretycznym, wskazaniem na cele poznawcze i praktyczne

PC2_KK_U03 Zna, selekcjonuje i kategoryzuje zagadnienia teoretyczne i terminologię związaną z tematyką pracy

PC2_KK_U04 Potrafi selekcjonować pozycje bibliograficzne i opracować bibliografię stosując standardy edytorskie

Kompetencje społeczne

PC2_KK_K04 Odznacza się odpowiedzialnością w projektowaniu procedur badawczych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 266 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Kornelia Czerwińska, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Wanda Hajnicz, Agnieszka Konieczna, Ewa Kulesza, Małgorzata Kupisiewicz, Ludwik Malinowski, Barbara Marcinkowska, Kamil Miszewski, Rafał Piwowarski, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Grzegorz Szumski, Sławomir Śniatkowski, Barbara Trochimiak, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka, Mariola Wolan-Nowakowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-20 - 2017-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Irena Pospiszyl
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-26
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 381 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Katarzyna Bieńkowska, Justyna Bluszcz, Kornelia Czerwińska, Agnieszka Dłużniewska, Justyna Gasik, Urszula Gosk, Hubert Iwanicki, Aneta Jegier, Marianna Marek-Ruka, Kamil Miszewski, Joanna Moleda, Anna Nowicka-Skóra, Małgorzata Paplińska, Elżbieta Paradowska, Barbara Pilipczuk, Radosław Piotrowicz, Stefan Przybylski, Joanna Smogorzewska, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka, Agnieszka Wołowicz, Justyna Żulewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-27 - 2017-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Danuta Al-Khamisy, Kornelia Czerwińska, Justyna Gasik, Hubert Iwanicki, Anna Nowicka-Skóra, Małgorzata Paplińska, Stefan Przybylski, Joanna Smogorzewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 198 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Andrzej Ciążela, Danuta Emiluta-Rozya, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Hubert Iwanicki, Agnieszka Konieczna, Barbara Marcinkowska, Jarosław Michalski, Katarzyna Nawrocka, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Grzegorz Szumski, Mirosław Szymański, Izabela Więcek-Poborczyk, Agnieszka Wołowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Katarzyna Nawrocka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-26
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 322 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Danuta Al-Khamisy, Justyna Bluszcz, Agnieszka Dłużniewska, Andrzej Giryński, Joanna Głodkowska, Urszula Gosk, Hubert Iwanicki, Agnieszka Jedlińska, Aneta Jegier, Joanna Kirsten, Jacek Kulbaka, Kamil Kuracki, Agnieszka Lubowiedzka, Kamil Miszewski, Joanna Moleda, Anna Nowicka-Skóra, Małgorzata Paplińska, Radosław Piotrowicz, Stefan Przybylski, Joanna Smogorzewska, Mirosław Szymański, Mirosław Szymański, Grażyna Walczak, Katarzyna Wereszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-27 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 3 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Małgorzata Paplińska, Joanna Smogorzewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 166 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Ewa Bilska, Danuta Emiluta-Rozya, Janusz Gęsicki, Andrzej Giryński, Ewa Grudziewska, Małgorzata Jabłonowska, Agnieszka Konieczna, Ewa Kulesza, Barbara Marcinkowska, Rafał Piwowarski, Irena Pospiszyl, Bernadeta Szczupał, Mirosław Szymański, Sławomir Śniatkowski, Ligia Tuszyńska, Katarzyna Wereszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-03-01
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin, 300 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Diana Aksamit, Danuta Al-Khamisy, Ewa Bilska, Ewa Dąbrowa, Justyna Gasik, Joanna Głodkowska, Agnieszka Jedlińska, Aneta Jegier, Szymon Kawalla, Joanna Kirsten, Iwona Konieczna, Anna Mikler-Chwastek, Joanna Moleda, Katarzyna Nawrocka, Anna Nowicka-Skóra, Marta Pągowska, Anna Perkowska-Klejman, Radosław Piotrowicz, Grażyna Walczak, Magdalena Wałachowska, Jolanta Wiśniewska, Hanna Żuraw
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Skrócony opis:

Sposób pomiaru efektów kształcenia: obecność studenta na zajęciach; cząstkowe prace wykonywane w ramach prowadzonych projektów badawczych: wybór problematyki badawczej oraz sformułowanie tematu pracy, przygotowanie planu pracy dyplomowej, jej dokładnego konspektu oraz zebranej bibliografii.

Pełny opis:

Celem seminarium jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej - magisterskiej. W trakcie grupowych lub indywidualnych spotkań z promotorem student zostaje zapoznany z kolejnymi etapami postępowania badawczego.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Etapy postępowania badawczego.

2. Podstawowe pojęcia metodologiczne: cel badań i przedmiot badań, problemy, hipotezy, zmienne, wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań.

3. Formułowanie zakresu problematyki badawczej oraz tematu badań.

4. Analiza, selekcja i kategoryzacja zagadnień teoretycznych i terminologii związanej z tematyką pracy. Opracowanie bibliografii z zastosowaniem standardów edytorskich.

Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak.

Uwagi:

Metody kształcenia: wykład, praktycznego działania, metoda problemowa.

Nakład pracy studenta:

Godziny kontaktowe: seminarium – 30 godz.

Studiowanie literatury metodologicznej oraz literatury z zakresu problematyki badań własnych – 30 godz.

Liczba punktów ECTS – 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-03-02 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Justyna Gasik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Grudziewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-28
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Anna Perkowska-Klejman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.