aktywny pracownik nieetatowy
|
mgr
Grażyna Hennel
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
W okresie zawieszenia zajęć w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID dyżury dla studentów w semestrze letni 2020/2021
odbywają się w trybie online w aplikacji Microsoft Teams:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.05.2021 12.00-13.00
07.06.2021 12.00-13.00
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - 4 tyg. (60 godz.) 10-1P-POW2a
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-EPW2b
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2b
2016Z - Pedagogika zabawy 10-1F-PEZ
2016Z - Zabawa w edukacji elementarnej 10-1S-ZEE
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-EPW2b
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2b
2016Zn - Poradnictwo wychowawcze 10-0S-PWY
2016Zn - Zabawa w edukacji elementarnej 10-1S-ZEE
2016Ln - Diagnoza środowiska 10-0S-DSR
2017Z - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA
2017Z - Zabawa w edukacji elementarnej 10-1S-ZEE
2017Zn - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA
2018Z - Zabawa w edukacji elementarnej 10-1S-ZEE1
2018L - Doradztwo pedagogiczne 10-4S-DOP1
2018L - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA1
2019L - Doradztwo pedagogiczne 10-4S-DOP1
2019L - Metodyka interwencji kryzysowej 10-2S-MIK
2019L - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA1
2019Ln - Metodyka edukacji plastycznej 10-1S-MEP2
2020L - Doradztwo pedagogiczne PE-2S-DOP
2020Ln - Praktyka pedagogiczna w przedszkolu 10-1P-EDW3b
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - 4 tyg. (60 godz.) 10-1P-POW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-EPW2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnostyka psychopedagogiczna i poradnictwo wychowawcze 10-0S-DPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-EPW2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Kształcenie umiejętności dramowych nauczyciela 10-1F-KUN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Współpraca szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym 10-1F-WSZ2:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Ln - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Drama - techniki i strategie w pracy wychowawczej 10-FF-DTS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opiekuńczo-wychowawczych 10-1P-POW2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-EPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Zabawa w pracy z grupą - warsztat 10-1F-ZPG:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-EPW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne, integracyjne - 1 tydz. (20 godz.) 10-0P-WY3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-EPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Drama – techniki i strategie w pracy z grupami i społecznościami 20-3M-DTS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Z - Wychowanie zdrowotne i fizyczne – metodyka 10-1S-WZF1:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018L - Małe formy teatralne w edukacji dzieci – metodyka 10-1S-MFT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-EPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-WPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-WZP2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-EPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-WPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne, integracyjne 10-0P-WY3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Wychowanie zdrowotne i fizyczne – metodyka 10-1S-WZF1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2019L - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Trening zastępowania agresji i kształtowania umiejętności prospołecznych wg A. Goldsteina 10-FF-TZA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka wychowania zdrowotnego i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci 10-1S-MZF:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Praktyka pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne, integracyjne 10-0P-WY3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Wychowanie zdrowotne i fizyczne – metodyka 10-1S-WZF1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Metody zabawowe w edukacji dziecka 10-1S-MZE1:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Z - Metody zabawowe w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-MZP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020L - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Zn - Proces uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - przebieg i uwarunkowania PE-2S-PUD:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Wspomaganie rozwoju dzieci PE-2S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2023Z - Ewaluacja i ocena w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-EOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Metody zabawowe na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-MZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Zn - Ewaluacja i ocena w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-EOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Metody zabawowe na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-MZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Z - Ewaluacja i ocena w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-EOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2024Zn - Ewaluacja i ocena w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-EOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)