p. o. kierownika Z-du Interd. Badań w Obszarze Niep. Intelektualnej i Wczesnego Wspomagania Rozwoju w jednostce Zakład Interdyscyplinarnych Badań w Obszarze Niepełnosprawności Intelektualnej i Wczesnego Wspomagania Rozwoju
|
dr
Radosław Piotrowicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Wtorek 10:30-11:30
Czwartek 12:00-13:00
St. Niestacjonarne
21.12.2024 14.00-15.00
19.01.2025 12.00-13.00
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2016Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2016Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2016Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2016Z - Pedagogika specjalna SP-PSC
2016Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3
2016Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2016Z - Seminarium SP-S-WIP1
2016Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2016Z - Wczesna interwencja logopedyczna 10-2S-WIL
2016L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2016Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2016Zn - Metodyka pracy z rodziną 10-0S-MPI
2016Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2016Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2017Z - Dydaktyka specjalna SP-DSP
2017Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2017Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2017Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2017Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2017L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2017L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2017L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2017Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2017Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2017Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2017Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2018Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2018Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2018Z - Pedagogika specjalna SP-PSC
2018L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2018L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2018L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2018Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2018Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2018Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2019Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2019Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2019Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2019Z - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP
2019Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2019L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2019L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2019Zn - Dydaktyka specjalna SP-DSP1
2019Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2019Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2019Zn - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2019Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2019Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2020Zn - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2020Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2020Ln - Dydaktyka specjalna SP-DSP1
2020Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2020Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI3
2020Ln - Neurologia dziecięca SP-NED1
2021Z - Medyczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-WRN
2021Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD
2021L - Diagnoza funkcjonalna PC-5S-DFU
2021L - Psychiatria dziecięca PC-5S-PSD
2021Zn - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2021Zn - Dydaktyka specjalna SP-DSP-3
2021Zn - Dydaktyka specjalna SP-DSP2
2021Zn - Medyczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-WRN
2021Zn - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN
2021Zn - Pedagogika specjalna SP-PSC3
2021Zn - Pedagogika specjalna SP-PSC4
2021Ln - Diagnoza funkcjonalna PC-5S-DFU
2021Ln - Neurologia dziecięca SP-NED2
2021Ln - Neurologia dziecięca SP-NED3
2022Z - Fizjoterapia pediatryczna PC-5S-FPE
2022Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS5
2022Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD
2022L - Psychiatria dziecięca PC-5S-PSD
2022Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI4
2022Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI5
2022Zn - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN
2022Zn - Podstawy organizacji pomocy środowiskowej w środowisku społecznym dziecka i rodziny SP-PZZ2
2022Zn - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD
2022Zn - Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP3
2022Zn - Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP4
2022Zn - Trening interpersonalny SP-TIN2
2022Zn - Trening interpersonalny SP-TIN3
2022Ln - Psychiatria dziecięca PC-5S-PSD
2023Z - Fizjoterapia pediatryczna PC-5S-FPE
2023Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS5
2023Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD
2023L - Psychiatria dziecięca PC-5S-PSD
2023Zn - Fizjoterapia pediatryczna PC-5S-FPE
2023Zn - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS5
2022Lp - Dydaktyka specjalna SP-SPJ
2024Z - Fizjoterapia pediatryczna PC-5S-FPE
2024Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS5
2024Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD
2024L - Psychiatria dziecięca PC-5S-PSD
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2016L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka 10-2S-MWE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem 10-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - studium przypadku SP-P-WIP4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2017L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem 10-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2017L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017n - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2019L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka 10-2S-NMD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji SP-MIS:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Psycholingwistyka rozwojowa - kształtowanie mowy i języka dziecka SP-PRK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU:
Wykład (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka 10-2S-NMD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2019Ln - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem PC-2S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Metodyka wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka 10-2S-MWE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych PC-2S-KPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 1 SP-P-WIPa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 2 SP-P-WIPb:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Prawne podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego rodziny SP-PZZ:
Wykład (grupa 1)
2020Ln - Studium przypadku - indywidualna praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP2:
Wykład (grupa 1)
2020Ln - Zabawa - programy wspomagania rozwoju dziecka małego i w wieku przedszkolnym SP-ZWD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem PC-2S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021Z - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji PC-5S-MWI:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD:
Wykład (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021Zn - Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku przedszkolnym SP-DSI3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021Zn - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji terapeutycznej, środowiskowej SP-MIS1:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji terapeutycznej, środowiskowej SP-MIS2:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 1 SP-P-WIPa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 2 SP-P-WIPb:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU1:
Wykład (grupa 1)
2021Ln - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym SP-DFP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym SP-DFP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-KAA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem PC-2S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022Z - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji PC-5S-MWI:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD:
Wykład (grupa 1)
2022L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka PC-5S-NMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu (40 godz.) PC-5P-WWR5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wsparcie rodziny we wczesnej interwencji terapeutycznej domowej SP-MIT1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wsparcie rodziny we wczesnej interwencji terapeutycznej domowej SP-MIT2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji PC-5S-MWI:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Podstawy organizacji pomocy środowiskowej w środowisku społecznym dziecka i rodziny SP-PZA:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Podstawy organizacji pomocy środowiskowej w środowisku społecznym dziecka i rodziny SP-PZZ2:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Praktyka pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Praktyka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WID:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami neurorozwojowymi SP-WWN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami psychicznymi, neurorozwojowymi SP-WWZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Zabawa - programy wspomagania rozwoju dziecka małego i w wieku przedszkolnym SP-ZWD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Zabawa - programy wspomagania rozwoju dziecka małego i w wieku przedszkolnym SP-ZWD2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów wspomagania rozwoju oraz planów wsparcia rodziny PC-5S-MKW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji PC-5S-MWI:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD:
Wykład (grupa 1)
2023L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu (40 godz.) PC-5P-WWR5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Staż pedagogiczny (dyplomowy) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka PC-5P-STA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2023Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu (40 godz.) PC-5P-WWR5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Lp - Model i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji SP-MRI:
Wykład (grupa 1)
2022Lp - Psychospołeczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się SP-UWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Zp - Klasyfikacja ICF w modelu WWR (Klasyfikacja ICF i ICD w ocenie funkcjonalnej dziecka i planowaniu wsparcia terapeutycznego i środowiskowego) SP-ICF:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zp - Praktyka zawodowa w placówkach edukacyjnych z dziećmi ze SPE (C.7) SP-P-ZAW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zp - Praktyka zawodowa: indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną (studium dziecka i rodziny) (E.3.WWR)-2 SP-P-ZAW3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zp - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej edukacji SP-GIC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Lpod - Model i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji SP-MRI:
Wykład (grupa 1)
2023Lpod - Psychospołeczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się SP-UWA:
Wykład (grupa 1)
2024Lpod - Profil funkcjonalny dziecka - badania skriningowe SP-FIL:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Lpod - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami neurorozwojowymi SP-WYM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Zpod - Metodyka konstruowanie indywidualnych planów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny (IPWWRiWR) SP-IPW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym PC-5S-DFM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów wspomagania rozwoju oraz planów wsparcia rodziny PC-5S-MKW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji PC-5S-MWI:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się PC-5S-PRD:
Wykład (grupa 1)
2024L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (20 godz.) PC-5P-WWR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Staż pedagogiczny (dyplomowy) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka PC-5P-STA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Zn - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych programów wspomagania rozwoju oraz planów wsparcia rodziny PC-5S-MKW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami wzroku (20 godz.) PC-5P-WWR6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (30 godz.) PC-5P-WWR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu (40 godz.) PC-5P-WWR5:
Ćwiczenia (grupa 1)