Adiunkt w jednostce Zakład Terapii Pedagogicznej i Badań w Obszarze Procesu Uczenia Się
|
dr
Urszula Gosk-Sobańska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Cykl I
Poniedziałek 11:30-12:30
Środa 12:25-13:25 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
Cykl II
Czwartek 12:25-13:25
Środa 12:25-13:25 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
9.11.2024 18.15-19.15
21.12.2024 12.15-13.15
Koordynowane przedmioty
2016Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL
2016Z - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2016L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA
2016L - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2016Zn - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL
2016Zn - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2016Zn - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2016Ln - Dydaktyka specjalna 10-5F-DYS
2016Ln - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA
2016Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2017 - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TPE3a
2017Z - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2017Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2017Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL
2017Z - Seminarium SP-S-TPW
2017Z - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2017L - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2017Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2017Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2018Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2018Z - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2018L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c
2018L - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2018Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2018Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2019Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2019Z - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2019L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c
2019L - Terapia pedagogiczna SP-TGG
2019L - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2019Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT
2019Zn - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2019Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW
2019Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2020Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2020Z - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2020L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c
2020L - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2020Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
2020Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2020Zn - Terapia trudności wychowawczych 10-2S-TTW
2020Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2020Ln - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c
2020Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2021Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT
2021L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1
2021L - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2021Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
2021Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT
2021Zn - Seminarium SP-SEM-TPE
2021Zn - Terapia pedagogiczna SP-TGG4
2021Zn - Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WUT
2021Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1
2021Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2022Z - Podstawy terapii pedagogicznej PC-2S-PTP
2022Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS4
2022L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2022L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
2022Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
2022Zn - Podstawy terapii pedagogicznej PC-2S-PTP
2022Ln - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2022Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
2022Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW
2023Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS4
2023L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2023L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
2023L - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW
2023Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
2023Ln - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2023Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
2023Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW
2024L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2024L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
2024L - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW
2024L - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW1
2024Zn - Seminarium SP-SEM-TPE
2024Zn - Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WUT
2024Ln - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM
2024Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TPE3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-DUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) SP-DUS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-OFU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WOU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 10-2S-DUS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka pedagogiczna w szkołach gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-5P-ERA1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016L - Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością metodą M. Montessori 10-0S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-DUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MRL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Wybrane zagadnienia terapii pedagogicznej 10-0S-WZE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Praktyka pedagogiczna w szkołach gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-5P-ERA1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2017 - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TPE3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) SP-DUS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-OFU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna (10-szkoła i/lub 10-poradnia, 20-placówka WWR) SP-P-TPWc:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Praktyka pedagogiczna (15-szkoła, 15-poradnia, 20-placówka WWR) SP-P-TPWd:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-0S-WDI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WOU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 10-2S-DUS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka pedagogiczna w szkołach gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-5P-ERA1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością metodą M. Montessori 10-0S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka pedagogiczna w szkołach gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-5P-ERA1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) - 1 SP-DUSa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 10-2S-DUS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) - 2 SP-DUSb:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością metodą M. Montessori 10-0S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Terapia trudności wychowawczych 10-5S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10-5S-MPM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WOU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 10-2S-DUS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością metodą M. Montessori 10-0S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Ln - Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością metodą M. Montessori 10-0S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10-2S-MPM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością ruchową 10-0S-WRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Ln - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-2S-TTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-PUU:
Wykład (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna (30-szkoła, 30-poradnia/szkoła) SP-P-PAP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (szkoła i poradnia) PC-5S-DUC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Etiopatogeneza i diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) PC-2S-EDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS4:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych SP-KET:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia SP-DEU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (szkoła i poradnia) PC-5S-DUC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-5S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2023Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych SP-KET:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-5S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z trudnościami w uczeniu się SP-PUU:
Wykład (grupa 1)
2023Ln - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna (30-szkoła, 30-poradnia/szkoła) SP-P-PAP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Z - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (szkoła i poradnia) PC-5S-DUC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-5S-MUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) PC-5S-DUM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Terapia trudności wychowawczych PC-5S-TTW:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna (30-szkoła, 30-poradnia/szkoła) SP-P-PAP:
Ćwiczenia (grupa 1)