Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-DUS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC2_KS_W01 Zna na poziomie rozszerzonym koncepcje procesu diagnostycznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz uczeniu się matematyki z uwzględnieniem jego różnorodnych uwarunkowań, omawia je używając specjalistycznej terminologii PC2_KS_W05 Charakteryzuje metody, techniki i narzędzia diagnostyczne stosowane w specjalistycznej diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się oraz uzasadnia ich wybór PC2_KS_U03 Analizuje złożone sytuacje diagnostyczne i wytycza kierunki diagnozy PC2_KS_U02, PC2_KS_W03 Opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski do działań terapeutycznych PC2_KS_U03 Potrafi zaprojektować własne narzędzia badawcze (do wybranego elementu diagnozy) PC2_KS_U01 Łączy zdiagnozowane u ucznia dysfunkcje z trudnościami w uczeniu się oraz wyjaśnia występujące zależności PC2_KS_K01 Zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.