Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-DTD1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Literatura: |
|
Efekty uczenia się: |
Wiedza: 1. Słuchacz zna na poziomie rozszerzonym terminologię dotyczącą założeń wczesnego wspomaganie rozwoju. 2. Słuchacz ma uporządkowaną, pogłębiona i rozszerzoną wiedzę na temat diagnozy i terapii dzieci objętych wczesnym wspomaganiem oraz pomocy rodzinie. Umiejętności: 1. Słuchacz posiada pogłębione umiejętności identyfikowania, przetwarzania i interpretowania informacji dotyczących diagnozy i terapii dziecka objętego wczesnym wspomaganiem rozwoju; umie rozpoznawać potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju. 2. Słuchacz potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju. 3. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej. Kompetencje: 1. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.