Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SP-DTD1 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Literatura:

Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. Słuchacz zna na poziomie rozszerzonym terminologię dotyczącą założeń wczesnego wspomaganie rozwoju.

2. Słuchacz ma uporządkowaną, pogłębiona i rozszerzoną wiedzę na temat diagnozy i terapii dzieci objętych wczesnym wspomaganiem oraz pomocy rodzinie.

Umiejętności:

1. Słuchacz posiada pogłębione umiejętności identyfikowania, przetwarzania i interpretowania informacji dotyczących diagnozy i terapii dziecka objętego wczesnym wspomaganiem rozwoju; umie rozpoznawać potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.

2. Słuchacz potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju.

3. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej.

Kompetencje:

1. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.