![]() |
Asystent w jednostce Zakład Terapii Pedagogicznej
|

dr
Paulina Zalewska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2022/2023
DYŻUR - PRZERWA WAKACYJNA
Czwartek 10:00-11:00
Termin urlopu:
27.07- 15.09.2023
Koordynowane przedmioty
2018Z - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2018Z - Podstawy terapii pedagogicznej 10-5S-PTP1
2018Z - Psychopedagogizacja rodziców 10-2S-PSG
2018Z - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1
2018Zn - Podstawy terapii pedagogicznej 10-5S-PTP1
2018Zn - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1
2018Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2019Z - Warsztaty umiejętności społecznych 10-2S-WUS1
2019Z - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1
2019L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2019Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2019Zn - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1
2019Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2019Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2020Z - Warsztaty umiejętności społecznych 10-2S-WUS1
2020Zn - Warsztaty umiejętności społecznych 10-2S-WUS1
2023L - Metody pracy z grupą - TUS PC-5S-MPG
2023L - Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WUT
2023Zn - Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WUT
2023Ln - Metody pracy z grupą - TUS PC-5S-MPG
Prowadzone przedmioty
2016L - Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka 10-0S-PPU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-0S-WRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Ln - Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań 10-4S-SPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-0S-WDI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-0S-WRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-0S-WDI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-0S-WRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Warsztaty umiejętności społecznych 10-5S-WUS1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-0S-WDI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-0S-WRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Выявление потенциала развития дошкольников на основе теории Л.С. Выготского 00-0F-UPR:
Konwersatorium (grupa 1)
2020L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Warsztaty umiejętności społecznych PC-2S-WUS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Модель выявления познавательного потенциала детей дошкольного возраста 00-0F-MWP:
Konwersatorium (grupa 1)
2021L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2021L - Выявление потенциала развития дошкольников на основе теории Л.С. Выготского 00-0F-UPR:
Konwersatorium (grupa 1)
2021Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-PUU:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Warsztaty umiejętności społecznych PC-2S-WUS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-PUU:
Wykład (grupa 1)
2022L - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022Zn - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (szkoła i poradnia) PC-5S-DUC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Warsztaty umiejętności społecznych PC-2S-WUS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego PC-2S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Indywidualizacja pracy z uczniem - diagnoza funkcjonalna i wsparcie personalne PE-3S-IPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-PUU:
Wykład (grupa 1)
2023L - Diagnoza dziecka z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-DDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - diagnoza i wsparcie AP-3F-PUP:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023L - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2023L - Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WUT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2023Zn - Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-PUU:
Wykład (grupa 1)
2023Ln - Diagnoza dziecka z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-DDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - diagnoza i wsparcie AP-3F-PUP:
Ćwiczenia (grupa 2)