Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-0S-PPU1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W03 Wymienia i opisuje teorie wyjaśniające rozwój psychoruchowy małego dziecka oraz definiuje pojęcia dotyczące poszczególnych obszarów rozwoju PC1_KS_W01 Opisuje uwarunkowania rozwoju psychoruchowego małego dziecka, w tym poznawczego, ruchowego, mowy, emocjonalno-społecznego PC1_KS_W05 Opisuje okresy rozwoju poznawczego, ruchowego, mowy, emocjonalno-społecznego PC1_KS_U01 Dostrzega zależność między rozwojem poszczególnych sfer/obszarów i ich komponentów dla prawidłowego funkcjonowania małego dziecka PC1_KS_U04 Potrafi posługiwać się podstawowymi teoriami w celu analizowania i interpretowania przejawów nabywania przez dziecko kompetencji w poszczególnych obszarach funkcjonowania PC1_KS_K02 Prezentuje aktywną i odpowiedzialną postawę w zakresie zdobywania wiedzy i umiejętności |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.