Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-4S-SPD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PE2_U12 potrafi skutecznie współpracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, zarówno kierować praca zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka PE2_U13 potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczesnej edukacji i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się we współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych PE2_K07 jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci z trudnościami w uczeniu się, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami ------------------------------------------ PE2_U12 Potrafi skutecznie pracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, kierować pracą zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka w procesie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE2_U13 Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu wykrywania, definiowania i zaspokajania specjalnych potrzeb edukacyjnych PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie diagnozy i terapii dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE2_K07 Jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim PE2_K09 Wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-29 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Olechowska | |
Prowadzący grup: | Ewa Antoszkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.