Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-4S-SPD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań
Jednostka: Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 4.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

PE2_U12 potrafi skutecznie współpracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, zarówno kierować

praca zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka

PE2_U13 potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej

PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością

w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczesnej edukacji

i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się we współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych

PE2_K07 jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci z trudnościami w uczeniu się, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach

i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim

PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami

------------------------------------------

PE2_U12 Potrafi skutecznie pracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, kierować pracą zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka w procesie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

PE2_U13 Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu wykrywania, definiowania i zaspokajania specjalnych potrzeb edukacyjnych

PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie diagnozy i terapii dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

PE2_K07 Jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim

PE2_K09 Wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-29 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 24 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Olechowska
Prowadzący grup: Ewa Antoszkiewicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)