![]() |
Asystent w jednostce Zakład Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
|

mgr
Ewelina Młynarczyk-Karabin
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2021/2022
DYŻUR - SEMESTR LETNI
St. stacjonarne
poniedziałek 10:30-11:30
środa 8:45-9:45
St. niestacjonarne
12.03.22. .09:20-10:20
27.03.22. 09:20-10:20
Koordynowane przedmioty
2016Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP
2016Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2016Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2017Z - Współpraca z rodziną SP-WPR
2018Ln - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2019Z - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2019L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2019L - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR1
2019Zn - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2020Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA
2021Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA
2021L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA
2021Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE4
2021Zn - Praktyki SP-P-DTD4
2021Zn - Prowadzenie terapii SI SP-TSI4
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-ERI3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016n - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania w przedszkolu specjalnym 10-2S-MSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-ERI3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym 10-5P-ERI2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu PC-2S-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem PC-2S-MTA:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Język polski PC-POL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 9)
2021Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) PC-2S-FDA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) PC-2S-FDA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w klasach I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem - szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne (40 godz.) PC-2P-ERA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem (40 godz.) PC-2P-ERA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu PC-2S-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem PC-2S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)