Asystent w jednostce Zakład Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
|
dr
Ewelina Młynarczyk-Karabin
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2023/2024
DYŻURY - PRZERWA WAKACYJNA
poniedziałek: 10.00-11.00
URLOP
22.07.2024 - 8.09.2024
Koordynowane przedmioty
2016Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu 10-5S-MNP
2016Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2016Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2017Z - Współpraca z rodziną SP-WPR
2018Ln - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2019Z - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2019L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2019L - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR1
2019Zn - Alternatywne metody komunikacji 10-0S-AMK
2020Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA
2021Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA
2021L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA
2021Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE4
2021Zn - Praktyki SP-P-DTD4
2021Zn - Prowadzenie terapii SI SP-TSI4
2021Zn - Terapia pedagogiczna SP-TGG4
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu ogólnodostępnym lub integracyjnym (20 godz.) PC-5P-TEA1
2022Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE
2022Zn - Praktyki SP-P-DTD
2022Ln - Dieta sensoryczna SP-DSE
2022Ln - Praktyki SP-P-DTD
2023Zn - Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu PC-5S-MDN
2023Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE
2024L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE
2024Zn - Rewalidacja indywidualna PC-5S-REI
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-ERI3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016n - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka kształcenia i wychowania w przedszkolu specjalnym 10-2S-MSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-ERI3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym 10-5P-ERI2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu PC-2S-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem PC-2S-MTA:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Język polski PC-POL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 9)
2021Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem PC-2S-RSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) PC-2S-FDA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) PC-2S-FDA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w klasach I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem - szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne (40 godz.) PC-2P-ERA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem (40 godz.) PC-2P-ERA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu PC-2S-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem PC-2S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 1 PC-2S-MN1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego - przedszkola, szkoły podstawowe (40 godz.) PC-2P-ERI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-DFA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 7)
2022Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2022L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu ogólnodostępnym lub integracyjnym (20 godz.) PC-5P-TEA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w klasach I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem - szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne (40 godz.) PC-2P-ERA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem (40 godz.) PC-2P-ERA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Psycholingwistyka rozwojowa - kształtowanie mowy i języka dzieci PC-5S-PRM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej - 2 PC-2S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem PC-2S-MTA:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Ln - Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AKZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-KAA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole podstawowej - 2 PC-5S-MNP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego - przedszkola, szkoły podstawowe (40 godz.) PC-2P-ERI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-DFA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2023Z - Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - 2 PC-5S-MZA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach ogólnodostępnych lub integracyjnych: szkoła podstawowa/szkoła ponadpodstawowa (20 godz.) PC-5P-TEA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-KTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach specjalnych: szkoła podstawowa/szkoła ponadpodstawowa (40 godz.) PC-5P-TEA4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu PC-5S-MDN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.3 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AKZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-KAA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-DFA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - 2 PC-5S-MZA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-POA:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-KTA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA:
Ćwiczenia (grupa 1)