Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem [10-5S-KPA]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem [10-5S-KPA] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ewelina Młynarczyk-Karabin | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
Zajęcia prowadzone w aplikacji teams. Link do grupy: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aa28a20f0a7ed4b3c8e9d173c3ee8b5e7%40thread.tacv2/conversations?groupId=37e432c3-5efc-4696-a324-725b09177243&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 22 kwietnia: Tematyka zajęć: analiza rozporządzeń MEN dotyczących udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały do zajęć zostały umieszczone w plikach grupy. 29 kwietnia: Tematyka zajęć: Narzędzia wykorzystywane w diagnozie funkcjonalnej dzieci z autyzmem. Materiały do zajęć zostały umieszczone w plikach grupy. 6 maja: Tematyka zajęć: Analiza mocnych i słabych stron dziecka (na podstawie Profilu psychoedukacyjnego PEP-3-PL). Materiały do zajęć zostały umieszczone w plikach grupy. 13 maja: Tematyka zajęć: Analiza zachowań trudnych. Materiały do zajęć zostały umieszczone w plikach grupy. |
||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr. ćwiczeniowa dla II DU/PC-ERAo 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.