Adiunkt w jednostce Zakład Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju
|
dr
Maja Wenderlich
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
DYŻURY w semestrze zimowym w rok ak. 2023/24:
-------
Urlop rodzicielski
-------
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych - 3 tyg. (50 godz.) 10-1P-WZP3a
2016Z - Metodyka edukacji polonistycznej 10-1S-MPO1
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c
2017Z - Formy procesu uczenia się dzieci 10-0S-FPU
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WPW3c
2019L - Pedagogika przedszkolna 10-0S-PEP
2019L - Pedagogika przedszkolna PW-5F-PPR
2019Ln - Pedagogika przedszkolna 10-0S-PEP
2019Ln - Pedagogika przedszkolna PW-5F-PPR
2020Z - Intercultural Competence 00-0F-INC
2021Z - Intercultural Competence 00-0F-INC
2021L - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO
2021Ln - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO
2022L - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych - 3 tyg. (50 godz.) 10-1P-WZP3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wdrażanie przedszkolaków do dbałości o bezpieczeństwo swoje i innych – metodyka 10-1S-WDB:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Organizacja procesu uczenia się w przedszkolu i szkole 10-1S-OPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-EPW1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016L - Praktyka asystencka w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WPW1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Proces uczenia się dzieci w domu, żłobku i przedszkolu 10-1S-PUZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Ln - Organizacja procesu uczenia się w przedszkolu i szkole 10-1S-OPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-WZP2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wspomaganie rozwoju mowy u dzieci w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-WRM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WPW3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2017Zn - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2017Zn - Rozwój mowy w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-RMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Podstawy i metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III 10-1S-PEJ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018L - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018L - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencka w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WPW1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Ln - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Planowanie działalności pedagogicznej w przedszkolu i szkole 10-1S-PDP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019L - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019Ln - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020L - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody 10-1S-JOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Język obcy dla nauczycieli wczesnej edukacji - translatorium - 1 PW-5F-JON1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Z - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego na etapie wczesnej edukacji - 1 PW-5F-PJO1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW2d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego na etapie wczesnej edukacji - 2 PW-5F-PJO2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Metodyka nauczania języka obcego w przedszkolu PW-5F-MOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022Z - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego na etapie wczesnej edukacji - 1 PW-5F-PJO1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4)
2022L - Metodyka nauczania języka obcego w klasach I-III PW-5F-MOK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022L - Projektowanie nauczania języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym PE-2S-PNO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego na etapie wczesnej edukacji - 2 PW-5F-PJO2:
Ćwiczenia (grupa 3)
2022Zn - Metodyka nauczania języka obcego w przedszkolu PW-5F-MOP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Metodyka nauczania języka obcego w klasach I-III PW-5F-MOK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)