Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy dla nauczycieli wczesnej edukacji - translatorium - 1 [PW-5F-JON1] Semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język obcy dla nauczycieli wczesnej edukacji - translatorium - 1 [PW-5F-JON1]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 11:40 - 13:15
sala 3429/3430
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Adamina Korwin-Szymanowska, Maja Wenderlich
Literatura:

Literatura podstawowa:

1) Harmer J. (2015) The Practice of English Language Teaching, Pearson.

2) Halliwel S. (2006) Teaching English in the Primary Classroom, Longman.

3) Komorowska H. (2002) Metodyka Nauczania Języków Obcych. Fraszka Edukacyjna.

4) Komorowska H. (2009) Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych, Warszawa, Wydawnictwa CODN.

5) Spitzer M. (2017) Jak uczy się mózg, Wydawnictwo Naukowe PWN.

6) Thomson A.J. Martinet A. V., (1992) A Practical English Grammar, Oxford University Press.

7) Żylińska M. (2011) Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Wydawnictwo Naukowe UMK.

Literatura dodatkowa:

1) Języki obce w szkole - seria wskazanych czasopism (konkretnych artykułów) udostępnione przez wykładowcę.

2) Gładysz J. (2014) Storytelling, Wydawnictwo EPROFESS - udostępnione przez wykładowcę.

3) Udostępniane przez wykładowcę skany wskazanych tekstów, artykułów, których nie można uzyskać on-line.

Zakres tematów:

1. Podstawowe struktury gramatyczne oraz formy językowe w zakresie języka angielskiego. Pogłębianie kompetencji fonetycznych i leksykalnych;

2. Kultura krajów anglojęzycznych i innych językowo;

3. Literatura w języku angielskim dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym;

4. Listening, Writing, Speaking, Reading: warsztat pracy nauczyciela.

Metody dydaktyczne:

Podające, problemowe, eksponujące, praktyczne, erotematyczne

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie czterech modułów;

Aktywność i zaangażowanie na zajęciach.

Uwagi:

gr war III DMPW 3

Godziny kontaktowe: warsztaty laboratoria - 30h

w tym: praca z literaturą - 15h

projektowe zaliczenia - 15h

Sumaryczna liczba punktów ECTS - 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)