Język obcy dla nauczycieli wczesnej edukacji - translatorium - 1 [PW-5F-JON1]
Semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język obcy dla nauczycieli wczesnej edukacji - translatorium - 1 [PW-5F-JON1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Adamina Korwin-Szymanowska, Maja Wenderlich | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1) Harmer J. (2015) The Practice of English Language Teaching, Pearson. 2) Halliwel S. (2006) Teaching English in the Primary Classroom, Longman. 3) Komorowska H. (2002) Metodyka Nauczania Języków Obcych. Fraszka Edukacyjna. 4) Komorowska H. (2009) Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych, Warszawa, Wydawnictwa CODN. 5) Spitzer M. (2017) Jak uczy się mózg, Wydawnictwo Naukowe PWN. 6) Thomson A.J. Martinet A. V., (1992) A Practical English Grammar, Oxford University Press. 7) Żylińska M. (2011) Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Wydawnictwo Naukowe UMK. Literatura dodatkowa: 1) Języki obce w szkole - seria wskazanych czasopism (konkretnych artykułów) udostępnione przez wykładowcę. 2) Gładysz J. (2014) Storytelling, Wydawnictwo EPROFESS - udostępnione przez wykładowcę. 3) Udostępniane przez wykładowcę skany wskazanych tekstów, artykułów, których nie można uzyskać on-line. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Podstawowe struktury gramatyczne oraz formy językowe w zakresie języka angielskiego. Pogłębianie kompetencji fonetycznych i leksykalnych; 2. Kultura krajów anglojęzycznych i innych językowo; 3. Literatura w języku angielskim dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 4. Listening, Writing, Speaking, Reading: warsztat pracy nauczyciela. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Podające, problemowe, eksponujące, praktyczne, erotematyczne |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie czterech modułów; Aktywność i zaangażowanie na zajęciach. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr war III DMPW 3 Godziny kontaktowe: warsztaty laboratoria - 30h w tym: praca z literaturą - 15h projektowe zaliczenia - 15h Sumaryczna liczba punktów ECTS - 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.