Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody [10-1S-JOP]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy w przedszkolu - podstawy i metody [10-1S-JOP] | ||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2018/2019 [2018Ln]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 2122 Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1107/1108 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||
Liczba osób w grupie: | 23 | ||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||
Prowadzący: | Maja Wenderlich | ||||||||
Literatura: |
Allwright, R.L. (1981), What do we want teaching materials for? (w:) ELT Journal 36 (1), 5-18. Grundy, P. (1995). Beginners.Oxford: Oxford University Press. Halliwel S.,Teaching English in the Primary Classroom Komorowska, H. (2002), Metodyka Nauczania Języków Obcych. Fraszka Edukacyjna. Komorowska H., (2009): Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych, Warszawa, Wydawnictwa CODN. Pamuła M. 2004: Metodyka nauczania języków obcych w kształceniu zintegrowanym. Warszawa. Phillips, S. 2000. Young Learners.Oxford: Oxford University Press.13 Reilly, V. and S. M. Ward. 2000. Very Young Learners. Oxford: Oxford University Press. Stasiak, H. (2000): Wpływ czynników emocjonalnych na dziecięcą akwizycję języka obcego. W: Kielar B. Z. i. in. (red.): Problemy komunikacji międzykulturowej. Lingwistyka, translatoryka, glottodydaktyka. Warszawa: Graf-Punkt, 402-42 Szoptowicz M., Szulc-Kurpaska M., (2012) Teaching English to Young Learners. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN |
||||||||
Zakres tematów: |
1.Charakterystyka i funkcje podstawy programowej w kontekście organizowania i prowadzenia zajęć z języka obcego nowożytnego dla dzieci w przedszkolu 2.Charakterystyka prawidłowości rozwojowych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oraz zależności niezbędnych dla procesu nabywania języka obcego. 3. Omówienie wybranych metod i sposobów pracy na lekcji języka obcego w przedszkolu 4. Przygotowanie i dobór materiałów dydaktycznych do nauki języka obcego w przedszkolu. 5. Indywidualizacja pracy. Organizacja pracy w grupieklasie zróżnicowanej. Wdrażanie efektywnych sposobów indywidualizacji pracy na lekcji. 6. Nowe technologie we wczesnym nauczaniu języka obcego. 7. Literatura w nauczaniu języka obcego dzieci. |
||||||||
Metody dydaktyczne: |
eksponujące, podające, praktyczne, aktywizujące |
||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1.Charakterystyka i funkcje podstawy programowej w kontekście organizowania i prowadzenia zajęć z języka obcego nowożytnego dla dzieci w przedszkolu 2.Charakterystyka prawidłowości rozwojowych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oraz zależności niezbędnych dla procesu nabywania języka obcego. 3. Omówienie wybranych metod i sposobów pracy na lekcji języka obcego w przedszkolu 4. Przygotowanie i dobór materiałów dydaktycznych do nauki języka obcego w przedszkolu. 5. Indywidualizacja pracy. Organizacja pracy w grupieklasie zróżnicowanej. Wdrażanie efektywnych sposobów indywidualizacji pracy na lekcji. 6. Nowe technologie we wczesnym nauczaniu języka obcego. 7. Literatura w nauczaniu języka obcego dzieci. |
||||||||
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa dla III ZZ/PE-WPW 2 grupa ćwiczeniowa dla III ZZ/PE-WPW 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.