Organizacja procesu uczenia się w przedszkolu i szkole
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-OPU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Organizacja procesu uczenia się w przedszkolu i szkole |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W09 Rozumie analizę procesu uczenia się PEP1_W13 Wie, na czym polega wspomaganie roz-woju psychoruchowego a wychowanie i kształcenie dzieci – wzajemne zależności Zna zamierzone i niezamierzone efekty uczenia się w edukacji domowej, przed-szkolnej i szkolnej – wzajemne relacje PEP1_U03 Potrafi zastosować formy i metody proce-su uczenia się w przedszkolu i szkole Potrafi zastosować uczenie się przez za-bawę w przedszkolu i szkole Potrafi przeprowadzić zajęcia dydaktycz-ne w przedszkolu i szkole Potrafi zaprojektować wycieczki i zorga-nizować uroczystości w przedszkolu i szkole Potrafi zaplanować system kar i nagród z poszanowaniem dziecięcej godności. PEP1_K02 W swoim postępowaniu wdraża do przyjmowania postawy sprzyjającej roz-wojowi i edukacji dzieci w sytuacjach zabawy PEP1_K09 Jest świadomy tego, że organizowanie procesu uczenia się na miarę dziecka jest warunkiem prawidłowego rozwoju psy-choruchowego i edukacji dzieci (życzli-wość i stawianie wymagań) |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.