Adiunkt w jednostce Zakład Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży
|
dr
Iwona Omelańczuk
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
dyżury semestr zimowy 2024/2025
środa - 11:30-12:30
czwartek - 11:30-12:30
dyżury na studiach niestacjonarnych
------------------
Koordynowane przedmioty
2016L - Metody pracy z rodziną 10-2S-MPR
2017L - Metody pracy z rodziną 10-2S-MPR
2019L - Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO1
2019L - Dlaczego nagradzamy kiedy chcemy ukarać, czyli jak pracować z zachowaniami trudnymi 20-FF-DNK
2020Z - Podstawy psychologii PE-3F-PPY
2020L - Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO1
2021L - Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO1
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówce opiekuńczo-wychowawczej (20 godz.) 10-2P-PLO2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna w placówce opiekuńczo-wychowawczej (10 godz.) 10-2P-PLO3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Trening umiejętności wychowawczych i komunikacyjnych w szkole i w placówce opiekuńczo-wychowawczej 10-2S-TUW1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016L - Psychologia rozwoju człowieka z elementami psychopatologii 10-2F-PIC1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 9)
2016L - Wybrane zagadnienia terapii wychowawczej zachowań problemowych 10-2S-WZZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017 - Praktyka pedagogiczna w placówce opiekuńczo-wychowawczej (10 godz.) 10-2P-PLO3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Trening umiejętności wychowawczych i komunikacyjnych w szkole i w placówce opiekuńczo-wychowawczej 10-2S-TUW1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówce opiekuńczo-wychowawczej 10-2P-PLO2e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wybrane zagadnienia terapii wychowawczej zachowań problemowych 10-2S-WZZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Psychologia rozwoju człowieka 20-3F-PRC1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Z - Trening umiejętności wychowawczych i komunikacyjnych w szkole i w placówce opiekuńczo-wychowawczej 10-2S-TUW1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018L - „Omelańczuk za drzwi”, czyli dlaczego nagradzamy, kiedy chcemy ukarać 20-FF-OZD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Psychologia rozwoju człowieka 20-3F-PRC1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Ćwiczenia (grupa 3)
2019L - Dlaczego nagradzamy kiedy chcemy ukarać, czyli jak pracować z zachowaniami trudnymi 20-FF-DNK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Psychologia rozwoju człowieka 20-3F-PRC1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Zn - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Z - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Zn - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Ln - Psychologia wychowawcza z elementami psychologii różnic indywidualnych SP-PWE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Z - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022L - Autyzm czy nie autyzm oto jest pytanie? Czy można być „odrobinę autystycznym”? 00-FF-ACA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AUT:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AUT1:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży PC-5F-PDK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023Z - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2023Zn - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AUT:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AUT1:
Wykład (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godzin) PY-5P-PKL1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Lpod - Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Autyzm czy nie autyzm oto jest pytanie? Czy można być „odrobinę autystycznym”? 00-FF-ACA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży PC-5F-PDK1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Psychologia rozwoju człowieka PY-5F-PRC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2024L - Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godzin) PY-5P-PKL1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Zn - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AUT:
Wykład (grupa 1)