Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1010 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1010 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Omelańczuk | ||||||||||||
Literatura: |
• Hornowska, E. (2001). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo: Scholar • Stemplewska-Żakowicz, K. (2011). Diagnoza psychologiczna. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne • podręczniki do testów psychologicznych • www.sciencedirect.com • www.springer.com • Plos one • Ebsco |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Ćwiczenia mają na celu budowanie oraz doskonalenie umiejętności związanych z diagnozą potrzeb i zadań rozwojowych osób w różnych okresach życia i różnych kontekstach sytuacyjnych. Osoby uczestniczące będą ćwiczyły umiejętności formułowania pytań diagnostycznych, wyboru odpowiednich narzędzi, zbierania danych, oceny zebranych danych i integracji informacji oraz sformułowania odpowiedzi na pytania diagnostyczne. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
WIEDZA: - wykład konwersatoryjny - prezentacja multimedialna UMIEJĘTNOŚCI: - gra dydaktyczna - projekt grupowy - działania praktyczne KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - dyskusja |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
obecność na zajęciach (1 nieobecności) praca podczas zajęć przygotowanie projektów zespołowych |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.ćwiczeniowa IV ZM/PY-WIK NAKŁAD PRACY STUDENTA: Liczba godzin kontaktowych - 15h Przygotowanie się do zajęć - 30h Przygotowanie się do zaliczenia - 25h Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aJoog6NeSfBcz6lefAKzbiJuy1pmscL_zCwDK5BfcMXY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=b3e0d22f-76e8-4ca4-a68d-a8009cf24013&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.