Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1] Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1010
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1010
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Iwona Omelańczuk
Literatura:

• Hornowska, E. (2001). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo: Scholar

• Stemplewska-Żakowicz, K. (2011). Diagnoza psychologiczna. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• podręczniki do testów psychologicznych

• www.sciencedirect.com

• www.springer.com

• Plos one

• Ebsco

Zakres tematów:

Ćwiczenia mają na celu budowanie oraz doskonalenie umiejętności związanych z diagnozą potrzeb i zadań rozwojowych osób w różnych okresach życia i różnych kontekstach sytuacyjnych. Osoby uczestniczące będą ćwiczyły umiejętności formułowania pytań diagnostycznych, wyboru odpowiednich narzędzi, zbierania danych, oceny zebranych danych i integracji informacji oraz sformułowania odpowiedzi na pytania diagnostyczne.

Metody dydaktyczne:

WIEDZA:

- wykład konwersatoryjny

- prezentacja multimedialna

UMIEJĘTNOŚCI:

- gra dydaktyczna

- projekt grupowy

- działania praktyczne

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

- dyskusja

Metody i kryteria oceniania:

obecność na zajęciach (1 nieobecności)

praca podczas zajęć

przygotowanie projektów zespołowych

Uwagi:

gr.ćwiczeniowa IV ZM/PY-WIK

NAKŁAD PRACY STUDENTA:

Liczba godzin kontaktowych - 15h

Przygotowanie się do zajęć - 30h

Przygotowanie się do zaliczenia - 25h

Link do zespołu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aJoog6NeSfBcz6lefAKzbiJuy1pmscL_zCwDK5BfcMXY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=b3e0d22f-76e8-4ca4-a68d-a8009cf24013&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)