Psychologia rozwoju i uczenia się dzieci
Informacje ogólne
| Kod przedmiotu: | 10-0S-PUD |
| Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
| Nazwa przedmiotu: | Psychologia rozwoju i uczenia się dzieci |
| Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
| Grupy: | |
| Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
| Język prowadzenia: | polski |
| Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
| Efekty uczenia się: |
Wiedza PC1_KK_W06 ma podstawową wiedzę na temat rozwoju dziecka oraz rozwoju procesu jego uczenia się PC1_KK_W06 ma podstawową wiedzę teoretyczną o rodzajach więzi społecznych nawiązywanych przez uczestników procesu wczesnej edukacji oraz czynnikach wpływających na ich kształtowanie się w świetle różnych koncepcji psychologicznych Umiejętności PC1_KK_U02 na podstawie poznanych teorii psychologicznych potrafi dokonywać podstawowych obserwacji i prostych interpretacji zjawisk społecznych oraz działań i zjawisk zachodzących w procesie uczenia się zachodzących w grupie dzieci w wieku przedszkolnym Kompetencje społeczne PC1_KK_K01 docenia znaczenie wiedzy teoretycznej z obszaru pedagogiki, psychologii dla prawidłowego wspierania rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym, rozumienia ich potrzeb i poszanowania autonomii PC1_KS_K01 jest przygotowany w podstawowym stopniu do aktywnego udziału w procesie edukacyjnym i efektywnego porozumiewania się z różnymi uczestnikami tego procesu |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.