Psychologia rozwoju i uczenia się dzieci
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-0S-PUD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia rozwoju i uczenia się dzieci |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza PC1_KK_W06 ma podstawową wiedzę na temat rozwoju dziecka oraz rozwoju procesu jego uczenia się PC1_KK_W06 ma podstawową wiedzę teoretyczną o rodzajach więzi społecznych nawiązywanych przez uczestników procesu wczesnej edukacji oraz czynnikach wpływających na ich kształtowanie się w świetle różnych koncepcji psychologicznych Umiejętności PC1_KK_U02 na podstawie poznanych teorii psychologicznych potrafi dokonywać podstawowych obserwacji i prostych interpretacji zjawisk społecznych oraz działań i zjawisk zachodzących w procesie uczenia się zachodzących w grupie dzieci w wieku przedszkolnym Kompetencje społeczne PC1_KK_K01 docenia znaczenie wiedzy teoretycznej z obszaru pedagogiki, psychologii dla prawidłowego wspierania rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym, rozumienia ich potrzeb i poszanowania autonomii PC1_KS_K01 jest przygotowany w podstawowym stopniu do aktywnego udziału w procesie edukacyjnym i efektywnego porozumiewania się z różnymi uczestnikami tego procesu |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.