Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1]
Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 13:30 - 15:05
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Omelańczuk | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
• Hornowska, E. (2001). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo: Scholar • Stemplewska-Żakowicz, K. (2011). Diagnoza psychologiczna. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne • podręczniki do testów psychologicznych • www.sciencedirect.com • www.springer.com • Plos one • Ebsco |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- diagnoza - wprowadzenie w zagadnienie - przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych dzieci - przegląd wybranych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych dzieci - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji) -przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych młodzieży - przegląd do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych młodzieży - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji) -przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych osób dorosłych - przegląd narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych osób dorosłych - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji) - wybrane metody wspierające diagnozę zaburzeń rozwojowych - wybrane metody diagnozy w neuropsychologii - wybrane metody diagnozy kreatywności - konstruowanie własnych narzędzi diagnostycznych |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- wykład konwersatoryjny - prezentacja multimedialna - gra dydaktyczna - projekt grupowy - działania praktyczne - dyskusja |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
obecność na zajęciach (2 nieobecności) praca podczas zajęć przygotowanie projektów zespołowych |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa dla IV DMPY-WIK 1 NAKŁAD PRACY STUDENTA: Liczba godzin kontaktowych - 30h Przygotowanie się do zajęć - 30h Przygotowanie się do zaliczenia - 25h W roku akademickim 2020/2021 zajęcia realizowane w trybie synchronicznym zgodnie z planem studiów z wykorzystaniem platformy Teams. Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ac5827eaea04d48daacae82cde2445b1b%40thread.tacv2/conversations?groupId=e88cec87-56aa-4f8a-a475-4d0fcc22c7ac&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Część zajęć, w której będą uczestniczyli zaproszeni Goście będzie mogła odbywać się za pośrednictwem innych komunikatorów/aplikacji, tj., Skype lub zoom lub Google meet. Linki do spotkań zostaną przesłane odpowiednio wcześniej do studentów |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.