Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1] Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych [20-3S-DPO1]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2020L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:30 - 15:05
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Iwona Omelańczuk
Literatura:

• Hornowska, E. (2001). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo: Scholar

• Stemplewska-Żakowicz, K. (2011). Diagnoza psychologiczna. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• podręczniki do testów psychologicznych

• www.sciencedirect.com

• www.springer.com

• Plos one

• Ebsco

Zakres tematów:

- diagnoza - wprowadzenie w zagadnienie

- przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych dzieci

- przegląd wybranych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych dzieci - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji)

-przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych młodzieży

- przegląd do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych młodzieży - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji)

-przegląd standaryzowanych narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych osób dorosłych

- przegląd narzędzi do diagnozy zadań i potrzeb rozwojowych osób dorosłych - narzędzia dostępne w języku polskim (bez standaryzacji)

- wybrane metody wspierające diagnozę zaburzeń rozwojowych

- wybrane metody diagnozy w neuropsychologii

- wybrane metody diagnozy kreatywności

- konstruowanie własnych narzędzi diagnostycznych

Metody dydaktyczne:

- wykład konwersatoryjny

- prezentacja multimedialna

- gra dydaktyczna

- projekt grupowy

- działania praktyczne

- dyskusja

Metody i kryteria oceniania:

obecność na zajęciach (2 nieobecności)

praca podczas zajęć

przygotowanie projektów zespołowych

Uwagi:

gr ćwiczeniowa dla IV DMPY-WIK 1

NAKŁAD PRACY STUDENTA:

Liczba godzin kontaktowych - 30h

Przygotowanie się do zajęć - 30h

Przygotowanie się do zaliczenia - 25h

W roku akademickim 2020/2021 zajęcia realizowane w trybie synchronicznym zgodnie z planem studiów z wykorzystaniem platformy Teams.

Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ac5827eaea04d48daacae82cde2445b1b%40thread.tacv2/conversations?groupId=e88cec87-56aa-4f8a-a475-4d0fcc22c7ac&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Część zajęć, w której będą uczestniczyli zaproszeni Goście będzie mogła odbywać się za pośrednictwem innych komunikatorów/aplikacji, tj., Skype lub zoom lub Google meet. Linki do spotkań zostaną przesłane odpowiednio wcześniej do studentów

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)