dr
Katarzyna Wereszka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Cykl I
Środa 13.15-14.15
Piątek 11.30-12.30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
Cykl II
Czwartek 14.15-15.15
Piątek 8.45-9.45 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
9.11.2024 13.00-14.00
5.01.2025 13
Koordynowane przedmioty
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF1
2016L - Polski język migowy (PJM) 2 10-2S-PJM2
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF2
2017Zn - Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MDN
2018Zn - Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MDN
2018Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c
2019Z - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2019L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2019Zn - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2020Z - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2020L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3
2020Zn - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2021Z - Konwersatorium z języka migowego - 2 PC-2S-KJM2
2021Z - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2021L - Konwersatorium z języka migowego - 1 PC-2S-KJM1
2021L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2021L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3
2021L - System językowo-migowy PC-5S-SJM
2021Zn - Surdopedagogika PC-2S-SUR
2021Ln - Pedagogika specjalna LO-3F-PES
2021Ln - Pedagogika specjalna PC-2F-PES
2021Ln - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2022Z - Konwersatorium z języka migowego - 2 PC-2S-KJM2
2022Z - Polski język migowy - 1 PC-5S-PJM1
2022L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2022L - Polski język migowy - 2 PC-5S-PJM2
2022L - System językowo-migowy PC-5S-SJM
2022Ln - Pedagogika specjalna PC-2F-PES
2022Ln - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2023Z - Polski język migowy - 1 PC-5S-PJM1
2023Z - Polski język migowy - 3 PC-5S-PJM3
2023L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2023L - Polski język migowy - 2 PC-5S-PJM2
2023L - System językowo-migowy PC-5S-SJM
2023Ln - Pedagogika specjalna LO-3F-PES
2023Ln - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2024Z - Polski język migowy - 1 PC-5S-PJM1
2024Z - Polski język migowy - 3 PC-5S-PJM3
2024L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
2024L - Polski język migowy - 2 PC-5S-PJM2
2024L - System językowo-migowy PC-5S-SJM
2024Ln - Pedagogika specjalna LO-3F-PES
2024Ln - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM
Prowadzone przedmioty
2016 - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu 10-2S-MSK:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-STP2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-SUR3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów słabosłyszących 10-2S-MES:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Podstawy audiologii i techniczne środki korekcyjne 10-5S-PAT1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów niesłyszących 10-2S-MEN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-STP2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie jego diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MPR1:
Wykład (grupa 1)
2016Ln - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne 10-2S-APE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017 - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-SUR3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne SP-APS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów słabosłyszących 10-2S-MES:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Metodyka kształcenia w klasach wyższych szkoły podstawowej uczniów słabosłyszących i niesłyszących SP-MKW:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów niesłyszących 10-2S-MEN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-SUR3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów słabosłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-SUR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MDN:
Wykład (grupa 1)
2017Zn - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów słabosłyszących 10-2S-MES:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018L - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 2 10-2S-MS2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MDN:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM:
Laboratorium/warsztaty (grupa 17), Laboratorium/warsztaty (grupa 19)
2019L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z wadą słuchu 10-5S-MSS1:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Zn - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu SP-MSK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Pedagogika specjalna PC-5F-PES:
Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9), Ćwiczenia (grupa 10)
2020L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Podstawy audiologii i techniczne środki korekcyjne PC-2S-PAT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Z - Podstawy audiologii pedagogicznej i nowoczesne sposoby protezowania PC-5S-PAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów niesłyszących – etap edukacji wczesnoszkolnej oraz w internacie 10-2P-SUR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne PC-5S-APT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 14)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5)
2021L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022Z - Podstawy audiologii pedagogicznej i nowoczesne sposoby protezowania PC-5S-PAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne PC-5S-APT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w specjalnych szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z wadą słuchu PC-2S-MES:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu SP-MSK1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu SP-MSK2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3)
2023Z - Podstawy audiologii pedagogicznej i nowoczesne sposoby protezowania PC-5S-PAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Z - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów słabosłyszących - etap edukacji wczesnoszkolnej (20 godz.) PC-5P-SUR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne PC-5S-APT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2023L - Metodyka rehabilitacji dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-MHN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Podstawy języka migowego PC-5F-PJM:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 12)
2023L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023L - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych i internacie dla uczniów niesłyszących - etap edukacji wczesnoszkolnej (20 godz.) PC-5P-SUR5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu PC-5S-WDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zp - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne SP-KOR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zpod - Audiologia pedagogiczna i techniczne środki korekcyjne SP-KOR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka edukacji wczesnoszkolnej uczniów niesłyszących PC-5S-MEN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Z - Podstawy audiologii pedagogicznej i nowoczesne sposoby protezowania PC-5S-PAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Z - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych dla uczniów słabosłyszących - etap edukacji wczesnoszkolnej (20 godz.) PC-5P-SUR4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metodyka rehabilitacji dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-MHN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024L - Praktyka pedagogiczna w specjalnych szkołach podstawowych i internacie dla uczniów niesłyszących - etap edukacji wczesnoszkolnej (20 godz.) PC-5P-SUR5:
Ćwiczenia (grupa 1)