edycja sylabusów w jednostce Instytut Pedagogiki Specjalnej
|
dr
Marta Pągowska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2023/2024
DYŻURY - PRZERWA WAKACYJNA
czwartek 10.00-11.00
URLOP
11.07 - 01.08.2024
22.08 - 19.09.2024
Koordynowane przedmioty
2016L - Metody terapii autyzmu 10-5S-MAU
2016Zn - Dydaktyka specjalna 10-2F-DYS
2016Zn - Pedagogika specjalna 10-1F-PES
2016Ln - Integracja społeczna 10-5F-ISE1
2016Ln - Metody terapii autyzmu 10-5S-MAU
2017L - Metody terapii autyzmu 10-5S-MAU
2017Zn - Dydaktyka specjalna 10-2F-DYS
2018L - Metody terapii autyzmu 10-5S-MAU
2018Zn - Dydaktyka specjalna 10-2F-DYS
2019L - Metody terapii autyzmu PC-2S-MAU
2019Zn - Dydaktyka specjalna 10-2F-DYS
2019Zn - Pedagogika specjalna SP-PDS2
2019Ln - Dydaktyka specjalna SP-DYD
2020L - Metody terapii autyzmu PC-2S-MAU
2020Zn - Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS
2021L - Metody terapii autyzmu PC-2S-MAU
2021Zn - Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS
2021Ln - Dydaktyka specjalna SP-DYD
2022L - Trening umiejętności społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-TUA
2022Zn - Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS
2022Ln - Dydaktyka specjalna SP-DYD
2023L - Trening umiejętności społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-TUA
2023Zn - Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS1
Prowadzone przedmioty
2016Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z autyzmem SP-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Autorstwo życia a niepełnosprawność 10-5F-AZN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1)
2016L - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym SP-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej 10-5S-MNU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym SP-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem z lekką niepełnosprawnością intelektualną SP-MPU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Erudycyjne seminarium tematyczne - Autorstwo własnego życia a niepełnosprawność 10-7F-EST:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) 10-5S-FDA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w kl. I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem (szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne) 10-5P-ERA2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem 10-5P-ERA2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA1:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z autyzmem SP-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) 10-5S-FDA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w kl. I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem (szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne) 10-5P-ERA2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem 10-5P-ERA2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019L - Erudycyjne seminarium tematyczne - Autorstwo własnego życia a niepełnosprawność 10-7F-EST:
Wykład (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w kl. I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem (szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne) 10-5P-ERA2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem 10-5P-ERA2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia SP-DEU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Wykład (grupa 1)
2020Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) PC-2S-FDA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem (40 godz.) PC-2P-ERA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia SP-DEU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem (40 godz.) PC-2P-ERA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2021L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej PC-2S-MKA:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Wykład (grupa 1)
2022L - Trening umiejętności społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-TUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Współpraca z rodziną uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA:
Wykład (grupa 1)
2023L - Trening umiejętności społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-TUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)