Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4] Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Seminarium, grupa nr 13

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 13 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Marta Pągowska
Literatura:

1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych.

3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN.

5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne.

6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego.

7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak

Zakres tematów:

Celem seminarium dyplomowego – 4 jest przygotowanie studenta do złożenia pracy magisterskiej oraz przystąpienia do egzaminu dyplomowego. Seminarium realizowane jest w formie grupowych lub indywidualnych spotkań promotora z seminarzystami.

Realizowana problematyka seminarium:

1. Analiza i interpretacja wyników badań zgodnie z przyjętą orientacją Metodologiczną i w świetle literatury przedmiotu.

2. Prezentacja wyników badań własnych (tekst, tabele, wykresy).

3. Redagowanie poszczególnych części pracy dyplomowej zgodnie z przyjętymi dla prac magisterskich standardami.

INFORMACJE O ZDALNEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU:

15.03.2020r.

Kontakt mailowy z grupą seminarzystów poprzez pocztę elektroniczną. Założenie zespołu w aplikacji MS Teams; dostępny pod linkiem: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3af478ea5149af4335945604858f09709e%40thread.tacv2/conversations?groupId=486fdbf4-4a2d-4c68-bc02-c449408f8700&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86.

Konsultacje indywidualne w zakresie poszczególnych etapów pisania pracy dyplomowej (w zależności od etapu pisania pracy, na którym pozostaje seminarzysta): konsultacje narzędzi badawczych oraz sposobu prowadzenia badań w formie on-line, redagowanie części teoretycznej pracy (sprawdzanie, odsyłanie nadesłanych przez studentów tekstów z komentarzem i wskazówkami do poprawy), redagowanie części badawczej pracy (sposobu prezentacji ilościowego i jakościowego materiału badawczego).

Zgodnie z ustalonym harmonogramem, każdy student przesyła opracowaną część pracy dyplomowej dla prowadzącego. Prowadzący sprawdza przesłane teksty, dokonuje poprawek opatrzonych szczegółowym komentarzem i przesyła pocztą elektroniczną do studenta. W razie potrzeby konsultacja indywidualna poprzez aplikację MS Teams.

29.03.2020r.

Konsultacje indywidualne w zakresie poszczególnych etapów pisania pracy dyplomowej (w zależności od etapu pisania pracy, na którym pozostaje seminarzysta): konsultacje narzędzi badawczych oraz sposobu prowadzenia badań w formie on-line, redagowanie części teoretycznej pracy (sprawdzanie, odsyłanie nadesłanych przez studentów tekstów z komentarzem i wskazówkami do poprawy), redagowanie części badawczej pracy (sposobu prezentacji ilościowego i jakościowego materiału badawczego).

Zgodnie z ustalonym harmonogramem, każdy student przesyła opracowaną część pracy dyplomowej dla prowadzącego. Prowadzący sprawdza przesłane teksty, dokonuje poprawek opatrzonych szczegółowym komentarzem i przesyła pocztą elektroniczną do studenta. W razie potrzeby konsultacja indywidualna poprzez aplikację MS Teams.

19.04.2020r.

Konsultacje indywidualne w zakresie poszczególnych etapów pisania pracy dyplomowej (w zależności od etapu pisania pracy, na którym pozostaje seminarzysta): konsultacje narzędzi badawczych oraz sposobu prowadzenia badań w formie on-line, redagowanie części teoretycznej pracy (sprawdzanie, odsyłanie nadesłanych przez studentów tekstów z komentarzem i wskazówkami do poprawy), redagowanie części badawczej pracy (sposobu prezentacji ilościowego i jakościowego materiału badawczego).

Zgodnie z ustalonym harmonogramem, każdy student przesyła opracowaną część pracy dyplomowej dla prowadzącego. Prowadzący sprawdza przesłane teksty, dokonuje poprawek opatrzonych szczegółowym komentarzem i przesyła pocztą elektroniczną do studenta. W razie potrzeby konsultacja indywidualna poprzez aplikację MS Teams.

10.05.2020r.

Konsultacje indywidualne w zakresie poszczególnych etapów pisania pracy dyplomowej (w zależności od etapu pisania pracy, na którym pozostaje seminarzysta): konsultacje narzędzi badawczych oraz sposobu prowadzenia badań w formie on-line, redagowanie części teoretycznej pracy (sprawdzanie, odsyłanie nadesłanych przez studentów tekstów z komentarzem i wskazówkami do poprawy), redagowanie części badawczej pracy (sposobu prezentacji ilościowego i jakościowego materiału badawczego).

Zgodnie z ustalonym harmonogramem, każdy student przesyła opracowaną część pracy dyplomowej dla prowadzącego. Prowadzący sprawdza przesłane teksty, dokonuje poprawek opatrzonych szczegółowym komentarzem i przesyła pocztą elektroniczną do studenta. W razie potrzeby konsultacja indywidualna poprzez aplikację MS Teams.

Metody dydaktyczne:

METODY KSZTAŁCENIA: praktycznego działania, praca z tekstem źródłowym, metody kształcenia na odległość: konsultacje indywidualne poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, aplikację Ms Teams.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena osiągniętych efektów kształcenia: przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej oraz zdanie egzaminu dyplmowego.

Uwagi:

grupa seminaryjna dla II ZU/PC - dr M. Pągowska

INFORMACJE O ZDALNEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU: Indywidualna korespondencja mailowa ze studentami celem monitorowania postępów w pisaniu pracy dyplomowej – sprawdzanie prac i odsyłanie z komentarzem; konsultacje indywidualne w formie mailowej, telefonicznej, poprzez aplikację Teams.

Przesłanie tekstów źródłowych on-line (artykuły, rozdziały ksiażek) obrazujących sposób analizy ilościowego i jakościowego materiału badawczego oraz sosobów prezentacji danych ilościowych.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-1 (2023-01-18)