współpracownik w jednostce Instytut Pedagogiki Specjalnej
|
dr
Grażyna Walczak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2016Z - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU2
2016Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2016Z - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1
2016Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2
2016Z - Seminarium SP-S-WWD1
2016Z - Tyflopedagogika SP-TYG
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS1
2016Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2016Ln - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością - 1 10-5S-WN1
2017Z - Aranżacja przestrzeni terapeutycznej 10-5S-AZT1
2017Z - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2017Z - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1
2017Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2
2017Z - Seminarium SP-S-WWD2
2017Z - Tyflopedagogika SP-TYG
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS2
2017L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2017Zn - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2017Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2017Ln - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1
2017Ln - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-WPN1
2018Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2018Z - Seminarium - 1 SP-S-WWDa
2018L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1
2018L - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDa
2018Zn - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1
2018Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2019Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDa
2019Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDb
2019Z - Seminarium - 1 SP-S-WWDa
2019Z - Seminarium - 2 SP-S-WWDb
2019Zn - Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-2S-DKT
2019Zn - Seminarium - 1 SP-S-WWDa
2020Ln - Dydaktyka specjalna - 2 SP-DDT2
2020Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWDc
2020Ln - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDd
2020Ln - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDe
2020Ln - Seminarium - 2 SP-S-WWDb
2022Z - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2022Zn - Diagnoza funkcjonalna PC-2S-DFU
2022Ln - Diagnoza funkcjonalna PC-5S-DFU
Prowadzone przedmioty
2016Z - Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny SP-KPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną SP-MNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Z - Podstawy teoretyczne rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-PTN:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną SP-MNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością - 3 tyg. (60 godz.) 10-5P-RON2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Podstawy teoretyczne rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-PTN:
Wykład (grupa 1)
2016Ln - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością 10-5S-PRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-WPN1:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny SP-KPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną SP-MNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka wspomagania rozwoju osób z głęboką wieloraką niepełnosprawnością 10-5S-MGN:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Z - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością 10-5S-PRN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Badawczy projekt specjalnościowy - 1 10-5F-PS1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 8)
2017Zn - Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów 10-5S-DFK:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Podstawy teoretyczne rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-PTN:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - Badawczy projekt specjalnościowy - 2 10-5F-PS2:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 8)
2017Ln - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością 10-5S-PRN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem 10-5S-MWA:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną SP-MNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza funkcjonalna 10-5S-DFU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością 10-5S-PRN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 1 SP-KPTa:
Wykład (grupa 1)
2019Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wybrane zagadnienia z anatomii, fizjologii oraz patologii układu nerwowego SP-WPU1:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością (40 godz.) PC-2P-RON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością 10-5S-PRN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 1 SP-KPTa:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZa:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością (40 godz.) PC-2P-RON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWDc:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDd:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDe:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością (60 godz.) PC-2P-RON2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Profesjonalizm w rehabilitacji osób ze złożoną niepełnosprawnością PC-2S-PRN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021L - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWDc:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDd:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDe:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością (60 godz.) PC-2P-RON2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością (40 godz.) PC-2P-RON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 9)
2022L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Ln - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1)