Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metody wspomagania rozwoju psychoruchowego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SP-MWR
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Metody wspomagania rozwoju psychoruchowego
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy: Obow. dla stud. podyp.: wczesne wsp. rozw. małych dz. ze złoż. zaburz. rozw. oraz wspier. ich rodzin
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

Zna wybrane metody, narzędzia służące wspomaganiu rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niesprawnością

E.1.WW.W3

Zna rolę środowiska naturalnego we wspomaganiu rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niepełnosprawnością

Umiejętności

E.1WW.U3 Umie zastosować wybrane metody, narzędzia wspomagania rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niesprawnością

E.1WW.U1 Umie wykorzystać środowisko naturalne do wspomagania rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niepełnosprawnością

Kompetencje społeczne

E2WW.K3 Potrafi współpracować w grupie

E.2.WW.K2 Gotowość profesjonalnego rozwiązywania konfliktów w grupie rówieśniczej;

E2WW.K4 Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka ze złożoną niepęłnosprawnością raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju

C.6K1 Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grażyna Walczak
Prowadzący grup: Grażyna Walczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Zaliczenie z ocena na podstawie wykonanych prac

Pełny opis:

Wybrane metody stymulacji rozwoju psychoruchowego dziecka ze złożona niesprawnością

Stymulacja życia codziennego sprzyjająca stymulacji psychoruchowego rozwoju dziecka

Literatura:

literatura wskazana przez wykładowę

Uwagi:

Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10

Przygotowanie się do zajęć, lektury 20

Przygotowanie się do egzaminu 10

Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji

Inne formy 5

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)