Metodyka wspomagania osób ze sprzężoną niepełnosprawnością
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-MWN2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka wspomagania osób ze sprzężoną niepełnosprawnością |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza PC2-KS-W02Zna ogniwa procesu dydaktyczno-terapeutycznego PC2-KS-W03Znapodstawę programową PC2-KK-W04Zna zasady dydaktyki spec. , które należy uwzględniać w pracy z uczniem z niepełnosprawnością sprzężoną PC2-KS-W03Zna , formy i środki wykorzystywane w pracy z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną PC2-KS-W05Zna czynniki warunkujące określanie celów, dobór metod, środków i form w procesie edukacji i terapii osób ze złożona niepełnosprawnością PC2-KK-W03Zna podstawowe założenia współpracy ze specjalistami uczestniczącymi w procesie edukacji i rehabilitacji oraz z rodziną osób ze złożona niepełnosprawnością Umiejętności PC2-KS-U01Umie dostosować metody, formy i środki pracy z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną adekwatnie do ich możliwości psychofizycznych PC2-KS-U02W oparciu o diagnozę funkcjonalną umie sformułować cele pracy edukacyjno-terapeutycznej do możliwości i potrzeb osoby z niesprawnością złoconą PC2-KS-U02Potrafi krytycznie analizować literaturę przedmiotu PC2-KK-U02Umie dokonać krytycznej refleksji na temat zajęć obserwowanych podczas hospitacji zajęć realizowanych z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną Kompetencje społeczne PC2-KS-K02Potrafi pracować w grupie zadaniowej PC2-KS-K04Potrafi przyjmować aktywną postawę w czasie hospitowanych zajęć |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.