Asystent w jednostce Zakład Pedagogiki Małego Dziecka
|
mgr
Emilia Gogacz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
DYŻURY w semestrze zimowym w rok ak. 2024/25:
----------------------------
STUDIA STACJONARNE:
Czwartki I cykl 09.50-11.50 (1-sza godz. +Teams)
II cykl 15.00-17.00 (2-ga godz. + Teams)
----------------------------
STUDIA NIESTACJONARNE:
15.12.2024 15:45-16:45 (+ Teams)
25.01.2025 15:45-16:45 (+ Teams)
Koordynowane przedmioty
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WPW2
2016Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2
2017Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2017Ln - Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-KUP
2017Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2
2018Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2018Z - Współpraca z rodzicami 10-0S-WZR
2018Ln - Współpraca z rodzicami i specjalistami w przedszkolu i szkole, poziom zaawansowany 10-4S-WRS2
2018Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2
2019Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2019L - Praktyka pedagogiczna w przedszkolu 10-0P-PW2a
2019Ln - Pedagogika przedszkolna PW-5F-PPR
2019Ln - Psychologia społeczna PW-5F-PYS
2020Z - Praktyka pedagogiczna w przedszkolu 10-0P-PW2a
2020L - Praktyka pedagogiczna w przedszkolu 10-0P-PW2a
2020Ln - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU
2022Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED
2023Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED
2023L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
2023Ln - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
2024Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED
2024L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
2024Ln - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w żłobkach - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w żłobkach - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WZP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Rozwój mowy w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-RMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-RMG:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016L - Żłobek i przedszkole – organizacja i działalność pedagogiczna 10-1S-ZPO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WPW2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w żłobkach - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WZP2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-1S-MWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-WES:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-0S-WKU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-1S-WKU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-1S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w żłobkach - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WZP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Adaptacja dzieci do żłobka, przedszkola i szkoły - metodyka 10-1S-ADZ1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Rozwój psychoruchowy prawidłowy i zaburzony dzieci do 6 roku życia 10-1S-RPZ2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-1S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017L - Żłobek i przedszkole – organizacja i działalność pedagogiczna 10-1S-ZPO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w żłobkach - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WZP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Adaptacja dzieci do żłobka, przedszkola i szkoły - metodyka 10-1S-ADZ1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-1S-MWS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-KUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-WES1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-1S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Z - Wychowanie przedszkolne w systemie rodzinkowym 10-1S-WYS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Zn - Współpraca z rodzicami i specjalistami w przedszkolu i szkole 10-1S-WRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Zn - Wychowanie przedszkolne w systemie rodzinkowym 10-1S-WYS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Współpraca z rodzicami i specjalistami w przedszkolu i szkole, poziom zaawansowany 10-4S-WRS2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-0S-WKU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-1S-WKU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2019L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WZP3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Wdrażanie przedszkolaków do dbałości o bezpieczeństwo swoje i innych – metodyka 10-1S-WDB:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WPW2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka 10-0S-WKU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020L - Pedagogika przedszkolna PW-5F-PPR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020Ln - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Rozwiązywanie problemów wychowawczych we współpracy z rodzicami - projekt PW-5F-RPR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Zn - Proces uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - przebieg i uwarunkowania PE-2S-PUD:
Ćwiczenia (grupa 3)
2021Ln - Indywidualizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE-2S-IPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Organizacja środowiska uczenia się w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-OSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w przedszkolu PW-5F-KWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022L - Organizacja środowiska uczenia się na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-OSE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Zn - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Organizacja środowiska uczenia się na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-OSE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2023Z - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w przedszkolu PW-5F-KWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2023L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023Zn - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym PW-5F-WED:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024L - Zabawa jako forma procesu uczenia się dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym PW-5S-ZUN:
Ćwiczenia (grupa 1)