Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole – metodyka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-WES |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole – metodyka |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W13 Zna prawidłowości psychologiczne i pe-dagogiczne regulujące wychowanie spo-łeczne dzieci przedszkolnych i szkolnych PEP1_W15 Zna podstawy kształtowania u dzieci em-patii i życzliwego nastawienia do innych Wie jak kształtować umiejętności spo-łeczne dzieci w przedszkolu i szkole PEP1_U03 Potrafi prowadzić zajęcia z udziałem „ma-łych nauczycieli”, którzy uczą młodsze dzieci tego, co sami potrafią Umie prowadzić zajęcia z elementami Ruchu Rozwijającego W. Sherborne w przedszkolu i szkole PEP1_U05 Potrafi kształtować umiejętności społecz-ne dzieci we współpracy z wychowaniem domowym Potrafi wprowadzić reguły kulturalnego zachowania się dorosłych i dzieci na tere-nie placówki edukacyjnej PEP1_K02 Modeluje własnym postępowaniem pro-społeczne zachowania dzieci PEP1_K03Egzekwuje respektowanie reguł kultural-nego zachowania się w przedszkolu i szkole |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.