Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Praktyka asystencko-pedagogiczna w żłobkach

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-1P-WZP2d Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka asystencko-pedagogiczna w żłobkach
Jednostka: Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji
Grupy: Obowiązkowe dla II r. PE profil praktyczny, wych. żłobkowe i przedszkolne (3-l) niestac. I st.
Obowiązkowe dla II r. PE profil praktyczny, wych. żłobkowe i przedszkolne (3-l) stac. I st.
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 1.00 (w zależności od programu)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

DRUKI DO POBRANIA

Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.

Sylabus

Karta praktykanta

Inne dokumenty

Skierowanie

Efekty kształcenia:

K_W23 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie określonym specjalnością studiów.

Zna strukturę organizacyjną placówki i wie w jakim celu została ona

Powołana, wie jaka jest organizacja procesu edukacyjnego-wychowawczo- opiekuńczego w żłobkach. Zna metody i formy prowadzenia zajęć

Dydaktyczno-wychowawczych oraz środki dydaktyczne wykorzystywane w żłobkach, zna formy przeprowadzania obserwacji; wie, na

czym polega współpraca z rodzicami dzieci; wie w jakich aspektach jest ona najistotniejsza u małych dzieci; wie, na czym polega praca specjalistów

pracujących w żłobku (np. psychologa, logopedy).

K_U09 Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej.

potrafi samodzielnie poprowadzić zabawę oraz wykonywać czynności opiekuńcze

związane ze specyfiką pracy w żłobku, samodzielnie przygotowuje pomoce do zabaw i zajęć, potrafi realizować działalność pedagogiczną, potrafi współpracować z kadrą pedagogiczną oraz innymi pracownikami placówki, potrafi prowadzić i dokumentować obserwacje pedagogiczne.

Potrafi współpracować z rodzicami dzieci.

K_K04 Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej

Charakteryzuje się życzliwością, serdecznością, indywidualnym podejściem do problemów każdego dziecka, jest odpowiedzialny za powierzone zadania, charakteryzuje się kulturą osobistą, potrafi w serdeczny oraz rzeczowy

sposób przekazywać rodzicom informacje dotyczące dziecka.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Emilia Gogacz
Prowadzący grup: Emilia Gogacz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Pełny opis:

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (w trakcie)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aneta Jegier
Prowadzący grup: Aneta Jegier
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.