Adiunkt w jednostce Zakład Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju
|
dr
Beata Rola
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
DYŻURY w semestrze zimowym w rok ak. 2024/25:
----------------------------
STUDIA STACJONARNE:
Poniedziałki 10:40-11:40
Czwartki 10:40-11:40 (+ Teams)
----------------------------
STUDIA NIESTACJONARNE:
23.11.2024 09:40-10:40
19.01.2025 09:40-10:40
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-EIW2b
2016 - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 1 tydz. (20 godz.) 10-5P-EIW2a
2016Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL
2016L - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL
2016n - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-EIW2b
2016n - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 1 tydz. (20 godz.) 10-5P-EIW2a
2017Z - Integracyjne wychowanie przedszkolne 10-4S-IWP1
2017L - Edukacja integracyjna i włączająca 10-1F-EIW1
2017Zn - Diagnostyka psychopedagogiczna 10-5F-DPP1
2017Ln - Edukacja integracyjna i włączająca 10-1F-EIW1
2019Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL
2023Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego małego dziecka PC-5S-MWD
2024Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego małego dziecka PC-5S-MWD
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-EIW2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 1 tydz. (20 godz.) 10-5P-EIW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 200S-3E5EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Gotowość do nauki szkolnej: diagnoza, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, odroczenie – metodyka 10-1S-GNS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016L - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka pracy z uczniem w grupie zróżnicowanej 10-5S-MPG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016L - Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu 10-5S-WOA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Wychowanie i kształcenie w systemie zintegrowanym i integracyjnym 10-1S-WKI:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-EIW2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej integracyjnej (kl. I-III) - 1 tydz. (20 godz.) 10-5P-EIW2a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Edukacja integracyjna i włączająca 10-1F-EIW:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2016Zn - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 200N-3E5EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Zn - Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Metodyka pracy z uczniem w grupie zróżnicowanej 10-5S-MPG:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Praktyka pedagogiczna w przedszkolu integracyjnym 10-5P-EIW1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Nauka czytania i pisania w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-NCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - metodyka 10-1S-DSE:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017L - Specjalne potrzeby edukacyjne - wykrywanie i udzielanie wsparcia 10-0S-SPD:
Wykład (grupa 2)
2017L - Wychowanie i kształcenie w systemie zintegrowanym i integracyjnym 10-1S-WKI:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Zn - Nauka czytania i pisania w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-NCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Wychowanie i kształcenie w systemie zintegrowanym i integracyjnym 10-1S-WKI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, poziom zaawansowany 10-4S-DZD2:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - metodyka 10-1S-DSE:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019Z - Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów – metodyka projektowania działań 10-1S-SPE4:
Wykład (grupa 1)
2019L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Wykład (grupa 1)
2020Z - Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Zn - Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka nauczania zintegrowanego w edukacji wczesnoszkolnej - 1 10-0S-ME1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Metodyka nauczania zintegrowanego w edukacji wczesnoszkolnej - 2 10-0S-ME2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Organizacja kształcenia zintegrowanego 10-1S-OKZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Podstawy metodyki kształcenia przedszkolnego i wczesnoszkolnego PC-5F-PKW:
Wykład (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencka w klasach I-III (30 godz.) PW-5P-PRA2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Podstawy dydaktyki nauczania zintegrowanego w przedszkolu PW-5F-PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1)
2021Z - Rozpoznawanie potrzeb dziecka w wieku przedszkolnym PW-5F-RDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Indywidualizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE-2S-IPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencka w klasach I-III (30 godz.) PW-5P-PRA2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2022Z - Podstawy dydaktyki nauczania zintegrowanego w przedszkolu PW-5F-PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Zn - Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu PW-5F-PZP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Podstawy metodyki kształcenia przedszkolnego i wczesnoszkolnego PC-5F-PKW:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego małego dziecka PC-5S-MWD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Podstawy dydaktyki nauczania zintegrowanego w przedszkolu PW-5F-PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Trudności w nabywaniu umiejętności językowych przez dzieci w wieku przedszkolnym - przyczyny i objawy PW-5F-TJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Organizacja środowiska uczenia się na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-OSE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Zn - Trudności w nabywaniu umiejętności językowych przez dzieci w wieku przedszkolnym - przyczyny i objawy PW-5F-TJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Ln - Autorefleksja i samorozwój nauczyciela wczesnej edukacji PW-5F-ASN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Zpod - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej edukacji SP-GIC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Autorefleksja i samorozwój nauczyciela wczesnej edukacji PW-5F-ASN:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2024Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego małego dziecka PC-5S-MWD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Podstawy pedagogiki korekcyjnej PW-5S-POK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024Z - Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań PW-5F-SPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024L - Współpraca międzyinstytucjonalna w procesie terapii dziecka PW-5S-WMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)