Asystent w jednostce Zakład Psychologii Rozwoju i Wychowania
|
dr
Magdalena Bartoszak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
dyżury wakacyjne 2023/2024
urlop
1.07. – 13.08.
Koordynowane przedmioty
2016Ln - Testowanie metod interwencji 20-3S-TMI
2017Ln - Psychospołeczne problemy szkoły 20-3S-PSK
2018L - Trening kreatywności 20-FF-TKR
2018Ln - Trening kreatywności 20-3M-TKR
2018Ln - Trening kreatywności 20-FF-TKR
2018Ln - Trening kreatywności 20-FF-TKR1
2019Z - Praca z rodziną na terenie szkoły 20-3S-PTS1
2020Z - Praca z rodziną na terenie szkoły 20-3S-PTS1
2020Ln - Psychologia rozwoju człowieka PE-3F-PRC
2021Z - Praca z rodziną na terenie szkoły 20-3S-PTS1
2023Z - Cross-Cultural Psychology 00-FF-CPE
2023Z - Innowacje w szkole PY-5S-IWS
2023L - Cross-Cultural Psychology 00-FF-CPE
2023Zn - Innowacje w szkole PY-5S-IWS
2023Zn - Prowadzenie szkoleń PY-5S-PRS
2023Zn - Psychologia międzykulturowa PY-5F-PMI
2024Z - Psychologia międzykulturowa PY-5F-PMI
2024Zn - Psychologia międzykulturowa PY-5F-PMI
Prowadzone przedmioty
2017Z - Kształtowanie motywacji do nauki uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych 20-3S-KMN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Z - Praca z rodziną na terenie szkoły 20-3S-PTS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Z - Prowadzenie konsultacji i planowanie interwencji 20-3S-PKO:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Zn - Kształtowanie motywacji do nauki uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych 20-3S-KMN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Zn - Prowadzenie konsultacji i planowanie interwencji 20-3S-PKO:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Zn - Umiejętności studiowania 20-3F-UMS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2017Ln - Warsztat umiejętności wychowawczych 20-3S-WUM:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Kształtowanie motywacji do nauki uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych 20-3S-KMN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Problem przemocy, znęcania się i wykluczenia w szkole 20-3S-PZW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Prowadzenie konsultacji i planowanie interwencji 20-3S-PKO:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Zn - Kształtowanie motywacji do nauki uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych 20-3S-KMN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Zn - Umiejętności interpersonalne 20-3F-UIN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 4), Laboratorium/warsztaty (grupa 5)
2018Ln - Praca warsztatowa z grupą dziecięcą lub młodzieżową 20-3M-PWG:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Ln - Uczeń z innego kręgu kulturowego i jego potrzeby. Edukacja globalna i międzykulturowa. Systemy szkolnictwa w Europie oraz innych częściach świata 20-FF-UZI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Narzędzia diagnozy psychologicznej dziecka 20-3F-NDD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019L - Edukacja globalna oraz międzykulturowa. Systemy szkolnictwa w Europie oraz innych częściach świata 20-3M-EDG:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Narzędzia diagnozy psychologicznej dziecka 20-3F-NDD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Narzędzia diagnozy psychologicznej dziecka 20-3F-NDD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Z - Warsztaty umiejętności interpersonalnych AK-0F-WUI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 8), Laboratorium/warsztaty (grupa 16), Laboratorium/warsztaty (grupa 19), Laboratorium/warsztaty (grupa 21), Laboratorium/warsztaty (grupa 23)
2020Z - Warsztaty umiejętności interpersonalnych - kontynuacja PY-5F-WUK:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 5)
2020L - Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.) 20-3P-WIK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.) 20-3P-WIK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Proces diagnozy psychologicznej. Studium przypadku 20-3F-PRD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4)
2021Z - Warsztaty umiejętności interpersonalnych AK-0F-WUI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 5), Laboratorium/warsztaty (grupa 10)
2021Z - Warsztaty umiejętności interpersonalnych - kontynuacja PY-5F-WUK:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 8)
2022Z - Praca z dzieckiem dwujęzycznym i wielokulturowym 20-3S-PDW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022Z - Umiejętności psychologiczne PY-5F-UPS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 5), Laboratorium/warsztaty (grupa 7)
2022Zn - Praca z dzieckiem dwujęzycznym i wielokulturowym 20-3S-PDW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022Zn - Warsztaty umiejętności interpersonalnych AK-0F-WUI1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 5), Laboratorium/warsztaty (grupa 7)
2022Zn - Warsztaty umiejętności interpersonalnych - kontynuacja PY-5F-WUK1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 5), Laboratorium/warsztaty (grupa 7)
2022Ln - Psychologiczne podstawy uczenia i wychowania LO-3F-PPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Psychologiczne podstawy uczenia się i wychowania AP-3F-PPU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Zapobieganie zachowaniom problemowym okresu dzieciństwa i dorastania PY-5S-ZZP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Prowadzenie szkoleń PY-5S-PRS:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2023Ln - Zapobieganie zachowaniom problemowym okresu dzieciństwa i dorastania PY-5S-ZZP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praca z dzieckiem w trudnej sytuacji życiowej PY-5S-PRD:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)