Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-3P-WIK1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.) |
Jednostka: | Instytut Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki asystenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich, na kierunku Psychologia na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych APS, realizowanej w ośrodkach udzielających wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania człowieka realizowana w okresie wakacyjnym (1.07.2018-30.09.2018) Kierunek: Psychologia Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego. Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i ukształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa. Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych (realizowanych przez pracowników służb społecznych, pracowników różnych instytucji i organizacji pozarządowych działających w sferze kultury, wychowania i niepełnosprawności oraz inny personel) powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych: - pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją; - zapoznanie się z zastosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej; - zdobycie umiejętności współpracy/ nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki; - zapoznanie z charakterystyką klientów placówek udzielających profesjonalnego wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania oraz kształcenia człowieka na wszystkich etapach życia; - zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.). II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji: 1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym. 2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do wyżej wymienionych placówek. 3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanym przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze. 4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych. 5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, służbami miejskimi - strażą, policją, itd.). 6. Zaangażowanie się - w miarę możliwości i według wskazówek oraz w obecności pracownika placówki - w przygotowanie materiałów pomocniczych do pracy psychoedukacyjnej, terapeutycznej czy szkoleniowej oraz w wypełnianie dokumentacji psychologicznej według obowiązującej w placówce procedury (na przykład w tworzenie protokołów obserwacyjnych, danych z wywiadu, w analizę wyników testów psychologicznych, w ocenę skuteczności realizowanych programów/projektów). III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI 1. Praktyka trwa 2 tygodnie i jest realizowana w okresie wakacyjnym (od1 lipca 2018 do 30 września 2018 r). Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Spędza w placówce średnio 8 godzin dziennie (w sumie liczba godzin zaliczających praktykę wynosi 80). 2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). On też w zależności od stopnia złożoności realizowanego projektu, programu, czy interwencji określi formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej. 3. Studenci: - opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w ośrodku; - sporządzą informacje o realizacji wszystkich zadań wymienionych w podpunktach 1-6, w ramach punktu II i odnotują to w „Dzienniku praktyk”. 4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (opiekuna praktyk w placówce). IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK 1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk, udokumentowane w „Dzienniku praktyk” bądź „Sprawozdaniu z odbytego wolontariatu/pracy”. 2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki, opinię o jej przebiegu, które to informacje wpisuje - do „Karty Praktykanta APS” – opiekun praktyki w placówce. W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem: a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć; b. umiejętności współpracy z personelem; c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań; d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk. 3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego opiekuna praktyki wpisów do „Dziennika praktyk” lub „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują takie elementy jak: a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce; b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce (na czterostopniowej skali od 2 do 5); c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki. 4. Student zobowiązany jest do przedstawienia opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż w tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS. DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza - Znajomość zadań realizowanych w miejscu praktyki Umiejętności - Współpraca z personelem - Prowadzenie dokumentacji – dziennika praktyk Kompetencje społeczne - Przejawiana obowiązkowość w realizowaniu zadań |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Bartoszak | |
Prowadzący grup: | Magdalena Bartoszak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki studenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich, na kierunku Psychologia, realizowanej w ośrodkach wspierających rozwój i kształcenie człowieka. Kierunek: Psychologia Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia. |
|
Pełny opis: |
I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego. Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i kształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa. Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych: - pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją; - zapoznanie się ze stosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej; - poznanie problematyki, w obrębie której wykonuje się pracę psychologa w poszczególnych miejscach pracy; - zdobycie umiejętności współpracy, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki; - zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.). II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji: 1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym. 2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do placówek. 3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanymi przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze. 4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych. 5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, itd.). III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI 1. Praktyka trwa 2 tygodnie i obejmuje 80 h. Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Z uwagi na pandemię COVID-19, istnieje także możliwość odbycia praktyki pod okiem opiekuna praktyk w placówce, w trybie on-line. 2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). Opiekun praktyk w placówce określa formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej. 3. Studenci: - opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w danej placówce/miejscu praktyk oraz dokumentują opis wykonywanych zadań. 4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje Opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez Opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (Opiekuna praktyk w placówce). IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK 1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk oraz udokumentowanie "Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”. 2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki poprzez „Kartę Praktykanta APS”. Opiekun praktyk w placówce wydaje w niej opinię o przebiegu praktyki/wolontariatu przez studenta. W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem: a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć; b. umiejętności współpracy z personelem; c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań; d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk. 3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego Opiekuna praktyki „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują: a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce; b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce; c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki. 4. Student zobowiązany jest do przedstawienia Opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż na tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS. |
|
Uwagi: |
Edukacja online, poprzez MS Teams. Link do kanału zajęć: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ae7ec0773788d4d72866483de9e22ff9d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=528aa6bc-2447-463b-af0a-1d8860244e6c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Bartoszak | |
Prowadzący grup: | Magdalena Bartoszak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki studenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich, na kierunku Psychologia, realizowanej w ośrodkach udzielających wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania czlowieka. Kierunek: Psychologia Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia. |
|
Pełny opis: |
I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego. Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i kształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa. Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych: - pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją; - zapoznanie się ze stosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej; - poznanie problematyki, w obrębie której wykonuje się pracę psychologa w poszczególnych miejscach pracy; - zdobycie umiejętności współpracy, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki; - zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.). II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji: 1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym. 2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do placówek. 3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanymi przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze. 4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych. 5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, itd.). III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI 1. Praktyka trwa 2 tygodnie i obejmuje 80 h. Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Z uwagi na pandemię COVID-19, istnieje także możliwość odbycia praktyki pod okiem opiekuna praktyk w placówce, w trybie on-line. 2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). Opiekun praktyk w placówce określa formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej. 3. Studenci: - opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w danej placówce/miejscu praktyk oraz dokumentują opis wykonywanych zadań. 4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje Opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez Opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (Opiekuna praktyk w placówce). IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK 1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk oraz udokumentowanie "Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”. 2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki poprzez „Kartę Praktykanta APS”. Opiekun praktyk w placówce wydaje w niej opinię o przebiegu praktyki/wolontariatu przez studenta. W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem: a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć; b. umiejętności współpracy z personelem; c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań; d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk. 3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego Opiekuna praktyki „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują: a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce; b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce; c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki. 4. Student zobowiązany jest do przedstawienia Opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż na tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS. |
|
Uwagi: |
Edukacja online, poprzez MS Teams. Link do kanału zajęć: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ae7ec0773788d4d72866483de9e22ff9d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=528aa6bc-2447-463b-af0a-1d8860244e6c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Jankowska | |
Prowadzący grup: | Dominika Zakrzewska-Olędzka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Magdalena Bartoszak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dominika Zakrzewska-Olędzka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 80 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dominika Zakrzewska-Olędzka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.