Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 20-3P-WIK1
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka asystencka (dwutygodniowa, 80 godz.)
Jednostka: Instytut Psychologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 3.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki asystenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich, na kierunku Psychologia na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych APS, realizowanej w ośrodkach udzielających wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania człowieka realizowana w okresie wakacyjnym (1.07.2018-30.09.2018)

Kierunek: Psychologia

Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia

I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI

Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego.

Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i ukształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa.

Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych (realizowanych przez pracowników służb społecznych, pracowników różnych instytucji i organizacji pozarządowych działających w sferze kultury, wychowania i niepełnosprawności oraz inny personel) powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych:

- pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją;

- zapoznanie się z zastosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej;

- zdobycie umiejętności współpracy/ nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki;

- zapoznanie z charakterystyką klientów placówek udzielających profesjonalnego wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania oraz kształcenia człowieka na wszystkich etapach życia;

- zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.).

II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI

W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji:

1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym.

2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do wyżej wymienionych placówek.

3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanym przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze.

4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych.

5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, służbami miejskimi - strażą, policją, itd.).

6. Zaangażowanie się - w miarę możliwości i według wskazówek oraz w obecności pracownika placówki - w przygotowanie materiałów pomocniczych do pracy psychoedukacyjnej, terapeutycznej czy szkoleniowej oraz w wypełnianie dokumentacji psychologicznej według obowiązującej w placówce procedury (na przykład w tworzenie protokołów obserwacyjnych, danych z wywiadu, w analizę wyników testów psychologicznych, w ocenę skuteczności realizowanych programów/projektów).

III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI

1. Praktyka trwa 2 tygodnie i jest realizowana w okresie wakacyjnym (od1 lipca 2018 do 30 września 2018 r). Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Spędza w placówce średnio 8 godzin dziennie (w sumie liczba godzin zaliczających praktykę wynosi 80).

2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). On też w zależności od stopnia złożoności realizowanego projektu, programu, czy interwencji określi formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej.

3. Studenci:

- opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w ośrodku;

- sporządzą informacje o realizacji wszystkich zadań wymienionych w podpunktach 1-6, w ramach punktu II i odnotują to w „Dzienniku praktyk”.

4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (opiekuna praktyk w placówce).

IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK

1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk, udokumentowane w „Dzienniku praktyk” bądź „Sprawozdaniu z odbytego wolontariatu/pracy”.

2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki, opinię o jej przebiegu, które to informacje wpisuje - do „Karty Praktykanta APS” – opiekun praktyki w placówce.

W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem:

a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć;

b. umiejętności współpracy z personelem;

c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań;

d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk.

3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego opiekuna praktyki wpisów do „Dziennika praktyk” lub „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują takie elementy jak:

a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce;

b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce (na czterostopniowej skali od 2 do 5);

c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki.

4. Student zobowiązany jest do przedstawienia opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż w tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS.

DRUKI DO POBRANIA

Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.

Sylabus

Karta praktykanta

Inne dokumenty

Skierowanie

Efekty uczenia się:

Wiedza

- Znajomość zadań realizowanych w miejscu praktyki

Umiejętności

- Współpraca z personelem

- Prowadzenie dokumentacji – dziennika praktyk

Kompetencje społeczne

- Przejawiana obowiązkowość w realizowaniu zadań

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bartoszak
Prowadzący grup: Magdalena Bartoszak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki studenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich,

na kierunku Psychologia, realizowanej w ośrodkach wspierających rozwój i kształcenie człowieka.

Kierunek: Psychologia

Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia.

Pełny opis:

I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI

Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego.

Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i kształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa.

Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych:

- pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją;

- zapoznanie się ze stosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej;

- poznanie problematyki, w obrębie której wykonuje się pracę psychologa w poszczególnych miejscach pracy;

- zdobycie umiejętności współpracy, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki;

- zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.).

II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI

W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji:

1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym.

2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do placówek.

3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanymi przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze.

4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych.

5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, itd.).

III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI

1. Praktyka trwa 2 tygodnie i obejmuje 80 h. Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Z uwagi na pandemię COVID-19, istnieje także możliwość odbycia praktyki pod okiem opiekuna praktyk w placówce, w trybie on-line.

2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). Opiekun praktyk w placówce określa formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej.

3. Studenci:

- opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w danej placówce/miejscu praktyk oraz dokumentują opis wykonywanych zadań.

4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje Opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez Opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (Opiekuna praktyk w placówce).

IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK

1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk oraz udokumentowanie "Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”.

2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki poprzez „Kartę Praktykanta APS”. Opiekun praktyk w placówce wydaje w niej opinię o przebiegu praktyki/wolontariatu przez studenta. W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem:

a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć;

b. umiejętności współpracy z personelem;

c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań;

d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk.

3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego Opiekuna praktyki „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują:

a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce;

b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce;

c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki.

4. Student zobowiązany jest do przedstawienia Opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż na tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS.

Uwagi:

Edukacja online, poprzez MS Teams. Link do kanału zajęć:

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ae7ec0773788d4d72866483de9e22ff9d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=528aa6bc-2447-463b-af0a-1d8860244e6c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Magdalena Bartoszak
Prowadzący grup: Magdalena Bartoszak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Skrócony opis:

Program dwutygodniowej (80 godzin) praktyki studenckiej obowiązującej studentów III roku na stacjonarnych, jednolitych studiach magisterskich, na kierunku Psychologia, realizowanej w ośrodkach udzielających wsparcia w procesie rozwoju i funkcjonowania czlowieka.

Kierunek: Psychologia

Specjalność: Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia.

Pełny opis:

I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE PRAKTYKI

Zgodnie z planem jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych, studentów III roku psychologii na specjalności Psychologia Wspierania Rozwoju i Kształcenia obowiązuje dwutygodniowa praktyka asystencka (wprowadzająca) w placówkach oświatowych, poradniach, stowarzyszeniach, fundacjach bądź instytucjach edukacyjnych, doradczych i badawczych, które oferują różne formy kształcenia oraz wspierania rozwoju osobistego i zawodowego.

Głównym celem praktyki jest weryfikacja wiedzy zdobytej podczas studiów, pozyskanie nowych wiadomości, zdobycie umiejętności psychologicznych i kształtowanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy zawodowej psychologa.

Praktyka polegająca na obserwacji uczestniczącej procesu diagnostycznego oraz przebiegu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, psychoedukacyjnych, działań doradczych, szkoleniowych i/lub badawczych powinna umożliwić osiągnięcie następujących celów szczegółowych:

- pogłębienie znajomości zasad funkcjonowania ośrodków, poradni i placówek oferujących pomoc psychologiczną i zajmujących się szeroko pojętą psychoedukacją;

- zapoznanie się ze stosowaniem wiedzy z zakresu psychologii wychowawczej, społecznej, organizacji i pracy, rozwojowej i szkolnej w praktyce psychologicznej;

- poznanie problematyki, w obrębie której wykonuje się pracę psychologa w poszczególnych miejscach pracy;

- zdobycie umiejętności współpracy, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobami pracującymi w miejscu odbywania praktyki;

- zdobycie wiedzy o metodach pracy psychologa w różnych środowiskach społecznych (w tym w środowisku szkolnym, rodzinnym, zawodowym, itd.).

II. ZADANIA DO REALIZACJI W TRAKCIE PRAKTYKI

W toku praktyki studenci mają następujące zadania do realizacji:

1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodków zajmujących się działalnością edukacyjną (psychoedukacyjną), udzielających wsparcia w rozwoju osobistym i/lub zawodowym.

2. Zapoznanie się z trybem zgłaszania się klientów/osób objętych edukacją i/lub opieką psychologiczną do placówek.

3. Zapoznanie się z podstawami programowymi realizowanymi w placówkach oświatowych, z uwzględnieniem kwestii psychoedukacyjnych oraz wychowawczych bądź programami realizowanymi przez fundacje, stowarzyszenia, poradnie czy instytucje doradcze i badawcze.

4. Obserwacja realizacji programów psychoedukacyjnych, promocyjnych, profilaktycznych, badawczych i/lub diagnostyczno-terapeutycznych.

5. Zapoznanie się z formami współpracy placówek oświatowych/szkoleniowych/doradczych i/lub terapeutycznych oraz z innymi instytucjami (poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami pomocy społecznej, itd.).

III. ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYKI

1. Praktyka trwa 2 tygodnie i obejmuje 80 h. Student odbywa zajęcia w godzinach pracy placówki. Z uwagi na pandemię COVID-19, istnieje także możliwość odbycia praktyki pod okiem opiekuna praktyk w placówce, w trybie on-line.

2. Każdym studentem w miejscu praktyk opiekuje się wyznaczony przez placówkę pracownik (opiekun praktyk w placówce). Opiekun praktyk w placówce określa formę kontaktu i uczestnictwa w spotkaniu z klientem/ osobą objętą opieką psychologiczną oraz charakter tej aktywności. Student może uczestniczyć w (a) fazie przygotowawczej, (b) realizacyjnej, dotyczącej wdrażania programu czy też prowadzenia interwencji i/lub w (c) fazie końcowej, dotyczącej ewaluacji oddziaływania i udzielania informacji zwrotnej.

3. Studenci:

- opracują wspólnie z opiekunem praktyk w placówce plan pobytu w danej placówce/miejscu praktyk oraz dokumentują opis wykonywanych zadań.

4. Kontrolę nad przebiegiem praktyk studenckich sprawuje Opiekun praktyk z ramienia uczelni. Sprawy sporne związane z przebiegiem praktyki, są rozstrzygane przez Opiekuna praktyk z ramienia uczelni oraz przez przedstawiciela placówki, w której student odbywa praktykę (Opiekuna praktyk w placówce).

IV. OCENA I ZALICZENIE PRAKTYK

1. Podstawą zaliczenia praktyk jest wypełnienie obowiązków wynikających z programu praktyk oraz udokumentowanie "Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”.

2. Student otrzymuje potwierdzenie odbycia praktyki poprzez „Kartę Praktykanta APS”. Opiekun praktyk w placówce wydaje w niej opinię o przebiegu praktyki/wolontariatu przez studenta. W opinii o przebiegu praktyki należy wskazać osiągnięcia studenta oraz jego braki i trudności ujawnione w trakcie zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem:

a. znajomości zadań realizowanych w miejscu praktyki przygotowania do zajęć;

b. umiejętności współpracy z personelem;

c. przejawianej obowiązkowości w realizowaniu zadań;

d. prowadzenia dokumentacji – dziennika praktyk.

3. Podstawą zaliczenia praktyki jest akceptacja przez uczelnianego Opiekuna praktyki „Sprawozdania z odbytego wolontariatu/praktyki/pracy”, rozmowa ze studentem, a także informacje z „Karty Praktykanta APS”, które obejmują:

a. ocena opisowa przebiegu praktyki dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce;

b. ocena poziomu realizacji poszczególnych efektów kształcenia dokonywana przez opiekuna praktyk w placówce;

c. odbycie praktyk potwierdzone czytelną pieczątką z podpisem dyrektora placówki.

4. Student zobowiązany jest do przedstawienia Opiekunowi praktyk z ramienia uczelni dokumentacji potwierdzającej odbycie praktyk nie później niż na tydzień od ukończenia praktyk ale nie później niż na 2 dni przed zamknięciem protokołu zaliczeniowego w USOS.

Uwagi:

Edukacja online, poprzez MS Teams. Link do kanału zajęć:

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ae7ec0773788d4d72866483de9e22ff9d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=528aa6bc-2447-463b-af0a-1d8860244e6c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Maria Jankowska
Prowadzący grup: Dominika Zakrzewska-Olędzka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Magdalena Bartoszak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Dominika Zakrzewska-Olędzka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 80 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Dominika Zakrzewska-Olędzka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)