Rola psychologa w procesie edukacji - 1 [20-3S-RP1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Rola psychologa w procesie edukacji - 1 [20-3S-RP1] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Zn]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1208 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 1208 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Bartoszak | ||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematyka zajęć: 1. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: uczeń zdolny oraz uczeń cudzoziemski. 2. Uczeń zdolny oraz uczeń cudzoziemski - studium przypadku. 3. Bullying rówieśniczy a teoria moralnego "odłączenia się" - implikacje dla praktyki psychologicznej. 4. Formy działań profilaktycznych oraz interwencyjnych w szkole. 5. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna: analiza opinii oraz orzeczeń uczniów. 6. Podsumowanie bloku zajęć |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- praca indywidualna; - praca grupowa; - studium przypadku; - analiza opinii oraz orzeczeń (jako dokumentów psychologicznych); - dyskusja moderowana; - burza mózgów; - metody aktywizujące tj. diagram Ishikawy, asocjogram, dywanik pomysłów |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- obecność na zajęciach; - aktywność (zaangażowanie); - kolokwium końcowe z zajęć |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.ćwiczeniowa IV ZM/PY-WIK |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.