Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Rola psychologa w procesie edukacji - 1 [20-3S-RP1] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Rola psychologa w procesie edukacji - 1 [20-3S-RP1]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Zn] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1208
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 1208
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Magdalena Bartoszak
Zakres tematów:

Tematyka zajęć:

1. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: uczeń zdolny oraz uczeń cudzoziemski.

2. Uczeń zdolny oraz uczeń cudzoziemski - studium przypadku.

3. Bullying rówieśniczy a teoria moralnego "odłączenia się" - implikacje dla praktyki psychologicznej.

4. Formy działań profilaktycznych oraz interwencyjnych w szkole.

5. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna: analiza opinii oraz orzeczeń uczniów.

6. Podsumowanie bloku zajęć

Metody dydaktyczne:

- praca indywidualna;

- praca grupowa;

- studium przypadku;

- analiza opinii oraz orzeczeń (jako dokumentów psychologicznych);

- dyskusja moderowana;

- burza mózgów;

- metody aktywizujące tj. diagram Ishikawy, asocjogram, dywanik pomysłów

Metody i kryteria oceniania:

- obecność na zajęciach;

- aktywność (zaangażowanie);

- kolokwium końcowe z zajęć

Uwagi:

gr.ćwiczeniowa IV ZM/PY-WIK

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)