Adiunkt w jednostce Zakład Terapii Pedagogicznej i Badań w Obszarze Procesu Uczenia Się
|
dr
Izabella Kucharczyk
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
_____________
Dyżur dr I. Kucharczyk z dnia z 19.12 został przełożony na 8.01.25, godz. 11.25-12.25.
_____________
Cykl I
Wtorek 13.20-14.20
Środa 12:25-13:25 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
Cykl II
Środa 12:25-13:25
Czwartek 10.00-11.00
St. Niestacjonarne
12.01.2025 14.40-14.45
08.02.2025 10.30-11.30
Koordynowane przedmioty
2016Z - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej (PP-P) SP-DST1
2016Z - Dydaktyka specjalna SP-DDS1
2016Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2016Z - Seminarium SP-S-TPW
2016L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE
2016Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2017Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2017L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c
2017L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2017L - Wybrane zagadnienia neuropatologii 10-5F-WZU1
2017Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2017Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2017Ln - Wybrane zagadnienia neuropatologii 10-5F-WZU1
2018Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2018L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE
2018Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
2018Ln - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE
2020Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b
2020Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b
2021Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE
2021Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE
2021Ln - Biblioterapia i bajkoterapia w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 00-FF-BBP
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3
2022Zn - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS4
2022Ln - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3
2023L - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6
2023Ln - Metody percepcyjno-motoryczne w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną 00-FF-MPM
2023Ln - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3
2024L - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6
2024Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła (po 20 godz. - ogółem 2 tyg. - 40 godz.) 10-2P-TPE2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-TPE2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju SP-DTD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej (PP-P) SP-DST1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-DDE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-MDE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna (20-szkoła, 20-poradnia, 10-WWR) SP-P-TPW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016L - Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka 10-0S-PPU1:
Wykład (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-TPE2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TPE3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2016Zn - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju SP-DTD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Koncepcje rozwojowe a diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym 10-2S-KDE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Z - Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-MDE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Z - Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju - 1 SP-DTDa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Koncepcje rozwojowe a diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym 10-2S-KDE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-MDE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 8)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Zn - Diagnoza specyficznych trudności w praktyce poradni psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach integracyjnych (oddziałach) - przedszkole i szkoła 10-2P-TPE2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Proseminarium specjalnościowe - tutoring PC-2S-PTU:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021Ln - Biblioterapia i bajkoterapia w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 00-FF-BBP:
Wykład (grupa 1)
2021Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Rozwijanie umiejętności uczenia się PC-5F-RUU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2022L - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2022L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub w szkołach (60 godz.) PC-2P-TPE2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-2S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ8:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-2S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (szkoła i poradnia) PC-5S-MKK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-2S-NAE:
Wykład (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PC-2P-TPE1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub w szkołach (60 godz.) PC-2P-TPE2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Metody wspomagające pracę z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-MUT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Rozwijanie umiejętności poznawczych i techniki efektywnego uczenia się PC-5S-RTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023L - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Metody wspomagające pracę z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-MUT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Rozwijanie umiejętności poznawczych i techniki efektywnego uczenia się PC-5S-RTU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Ln - Diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-DDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Integracja sensoryczna jako metoda wspomagająca w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 00-FF-ISM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.1 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.2 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Rozwijanie umiejętności poznawczych i techniki efektywnego uczenia się SP-RTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-FTU:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Metody wspomagające pracę z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-MUT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-NUU:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Rozwijanie umiejętności poznawczych i techniki efektywnego uczenia się PC-5S-RTU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Współpraca z rodziną dziecka z grupy ryzyka i ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WRT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024L - Praktyka pedagogiczna, dyplomowa w poradni psychologiczno-pedagogicznej (20 godz.) PC-5P-TPE6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (szkoła i poradnia) SP-DUZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Ln - Integracja sensoryczna jako metoda wspomagająca w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 00-FF-ISM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Ln - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Ln - Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ8:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)