Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2S-DDE1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W01 Zna definicje specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz terminologię dotyczącą uczniów ze specjalnymi potrzebami PC1_KS_W05 Wyjaśnia zależności i współzależności działań uczestników obszaru rehabilitacji, edukacji, terapii PC1_KS_W06 Ma wiedzę na temat procesu diagnostycznego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC1_KS_W06 Zna kryteria doboru metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych PC1_KS_U01 Stosuje podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów diagnostycznych PC1_KS_U02 Posługuje się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania, interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej PC1_KS_U04 Wykonuje diagnozę ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC1_KS_U04 Określa możliwości rozwojowe, edukacyjne, wychowawcze ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na podstawie przeprowadzonej wcześniej diagnozy, wywiadu środowiskowego, wytworów pracy ucznia PC1_KS_K01 Uczestniczy w dyskusji z kolegami i nauczycielami w czasie zajęć |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.