mgr
Katarzyna Ouzguid
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
--------URLOP--------
Koordynowane przedmioty
2016Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2016L - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-WPN1
2016Zn - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością - 2 10-5S-WN2
2017Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2017Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2017Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2018Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2018Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2018Z - Pierwsza pomoc przedmedyczna 10-0F-POP
2018Z - Pierwsza pomoc przedmedyczna 20-1F-POP
2018Z - Pierwsza pomoc przedmedyczna 20-2F-POP
2018L - Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR1
2018L - Pierwsza pomoc przedmedyczna 10-0F-POP
2018L - Pierwsza pomoc przedmedyczna 20-3F-POP
2018Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
2018Zn - Pierwsza pomoc przedmedyczna 20-1F-POP
2018Ln - Pierwsza pomoc przedmedyczna 10-0F-POP
2018Ln - Pierwsza pomoc przedmedyczna 20-3F-POP
2019Z - Behavioural Addictions 20-FF-BEA1
2019Z - Intercultural Communication 20-FF-INC1
2019Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2019Z - Migration - Reintegration and Re-adaptation Strategies of Children, Youth and Families 20-FF-MRR
2019Z - Pierwsza pomoc przedmedyczna AK-0F-POP
2019L - Behavioural Addictions 20-FF-BEA1
2019L - Intercultural Communication 20-FF-INC1
2019L - Migration - Reintegration and Re-adaptation Strategies of Children, Youth and Families 20-FF-MRR
2019L - Social Influence 10-FF-SIL1
2020Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2020L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MTI
2020Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2021L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN
2022L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MTI
2023Z - Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu PC-5S-MDN
2023L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN
2023Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE
2023Zn - Praktyki SP-P-DTD
2023Ln - Dieta sensoryczna SP-DSE
2023Ln - Inclu-ageing – o wsparciu starzejących się osób z niepełnosprawnością i ich rodzin 00-FF-IAW
2023Ln - Praktyki SP-P-DTD
2024L - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MEI
Prowadzone przedmioty
2016Z - Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów 10-5S-DFK:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny SP-KPT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-WPN1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Zn - Wybrane programy, metody rehabilitacji, terapii osób ze sprzężoną niepełnosprawnością - 2 10-5S-WN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziny 10-5S-WRR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Ln - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Z - Metodyka wspomagania rozwoju dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym 10-5S-MDD:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Diagnoza funkcjonalna 10-2S-DFU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w kl. I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem (szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne) 10-5P-ERA2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem 10-5P-ERA2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018L - Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Zn - Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Metodyka wspomagania rozwoju osób z głęboką wieloraką niepełnosprawnością 10-5S-MGN:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5P-RON2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach przysposabiających do pracy PC-2S-MWU:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w klasach I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem - szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne (40 godz.) PC-2P-ERA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZa:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MTI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością ruchową PC-2S-MTR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Zn - Metodyka wspomagania rozwoju dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym PC-2S-MDD:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Ln - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-2S-MRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021Z - Metodyka nauczania i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach przysposabiających do pracy PC-2S-MWU:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w klasach I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem - szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne (40 godz.) PC-2P-ERA3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna w szkołach ponadpodstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (20 godz.) PC-2P-ERA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością ruchową PC-2S-MTR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Ln - Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-0F-ATH:
Wykład (grupa 1)
2021Ln - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych PC-2S-KPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością ruchową PC-2S-MTR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022Z - Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-0F-ATH:
Konwersatorium (grupa 1)
2022Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2022L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 2 PC-5S-MUN2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MTI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością ruchową PC-2S-MTR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Ln - Rozwijanie umiejętności poznawczych i techniki efektywnego uczenia się SP-RTU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Współpraca z rodziną dziecka i ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-UZS:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-FF-ATH1:
Konwersatorium (grupa 1)
2023Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023Z - Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu PC-5S-MDN:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Aranżacja przestrzeni terapeutycznej i domowej we wspomaganiu rozwoju dziecka przedwcześnie urodzonego 00-FF-APT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Ćwiczenia umiejętności prowadzenia zajęć na sali terapeutycznej SP-CUP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Inclu-ageing – o wsparciu starzejących się osób z niepełnosprawnością i ich rodzin 00-FF-IAW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Współpraca z rodziną dziecka i ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-UZS:
Wykład (grupa 1)