Adiunkt w jednostce Zakład Terapii Pedagogicznej
|
dr
Bernadetta Kosewska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2023/2024
DYŻURY - PRZERWA WAKACYJNA
lipiec
wtorki 10:00-11:00
wrzesień
środy 10:00-11:00
URLOP
26.07.2024-10.09.2024
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3
2016Z - Psychopedagogizacja rodziców 10-2S-PSG
2016L - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG1
2016n - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3
2016Zn - Psychopedagogizacja rodziców 10-2S-PSG
2016Ln - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG1
2017 - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3
2017Z - Psychopedagogizacja rodziców 10-2S-PSG
2017Z - Wolontariat 10-FF-WOL
2017L - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG2
2017Ln - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG2
2018L - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG2
2018L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-5S-WRD1
2018L - Zajęcia tutoringowe - 2 10-7F-ZT2
2018Ln - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG2
2019Z - Psychopedagogizacja rodziców 10-2S-PSG
2020Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG
2021L - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG
2021Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG
2022L - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG
2022Zn - Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (szkoła i poradnia) SP-DZE
2022Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG
2023Zn - Podstawy pedagogiki korekcyjnej PW-5S-POK
2023Zn - Seminarium SP-SEM-TPE
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-0S-WDI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w szkole podstawowej w kl. I-III, w których prowadzona jest edukacja dzieci z autyzmem (szkoły specjalne lub szkoły/klasy integracyjne) - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-ERA2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z autyzmem w szkole podstawowej, gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych 10-5S-MKA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Ln - Psychopedagogizacja rodziców 10-5S-PSG1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017 - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-WW3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) 10-5S-FDA1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna w placówkach prowadzących wczesne wspomaganie 10-0P-WW3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Koncepcje rozwojowe a diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym 10-2S-KDE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Z - Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-MDE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Ln - Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-5S-DMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021L - Diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-DDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Diagnoza dziecka z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-DDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Zn - Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej PC-2S-PKP:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-DDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Diagnoza dziecka z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-DDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Z - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022L - Diagnoza dziecka z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-DDT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i emocji - 1 PC-5S-PDE1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2022Zn - Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.2 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Psychopedagogizacja rodziców PC-2S-PSG:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2023Z - Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i emocji - 2 PC-5S-PDE2:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2023Z - Współpraca z rodziną dziecka z grupy ryzyka i ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WRT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-DDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody pracy z dzieckiem i z uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-MZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i emocji - 1 PC-5S-PDE1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023L - Warsztat pracy pedagoga specjalnego pracującego z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-WPA:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2023Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Podstawy pedagogiki korekcyjnej PW-5S-POK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Współpraca z rodziną dziecka z grupy ryzyka i ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WRT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.1 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i emocji - 2 PC-5S-PDE2:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Z - Współpraca z rodziną dziecka z grupy ryzyka i ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-WRT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metody pracy z dzieckiem i z uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-MZE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i emocji - 1 PC-5S-PDE1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (40 godz.) PC-5P-KIE4:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Zn - Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU:
Ćwiczenia (grupa 1)