![]() |
Adiunkt w jednostce Katedra Wczesnej Edukacji
|

dr
Ewa Lewandowska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
Terminy dyżurów dla studentów w semestrze letnim 2021/2022:
Studia stacjonarne:
wtorek, godz. 11:30-12:30 w tym czasie również zdalnie za pośrednictwem MS Teams
czwartek, godz. 13:15-14.15
Studia niestacjonarne:
24.04.2022, godz. 14.30-15.30 w aplikacji MS Temas
26.06.2022, godz. 13.15-14.15 w aplikacji MS Temas
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koordynowane przedmioty
2016Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2016Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2016Z - Rozwijanie umiejętności w zakresie czytania i pisania z wykorzystaniem systemu M. Montessori SP-RUC
2016Z - Seminarium - złożenie pracy SP-S-TPD1
2016Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1
2016Zn - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2016Zn - Pedagogika wczesnoszkolna 10-4S-PEW
2016Zn - Pedagogika wczesnoszkolna 10-4S-PEW1
2016Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a
2017Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
2017Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2017Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1
2017Zn - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2017Zn - Pedagogika wczesnoszkolna 10-4S-PEW
2017Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a
2018Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2018L - Praca z dzieckiem zdolnym 10-4S-PDZ
2018L - Rozwijanie umiejętności w zakresie czytania i pisania z wykorzystaniem systemu M. Montessori SP-RUC
2018Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1
2018Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a
2019Z - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2019Z - Seminarium - złożenie pracy SP-S-TPD1
2019Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1
2019Zn - Metody wspomagania rozwoju dziecka 10-1S-MWD1
2019Zn - Monitorowanie rozwoju dziecka 10-1S-MRD1
2019Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a
2020Z - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM
2020L - Wspomaganie rozwoju dzieci PE-2S-WRD
2020Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM
2020Zn - Metody wspomagania rozwoju dziecka 10-1S-MWD1
2021Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM
2022Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM
2022Ln - Wspomaganie rozwoju dzieci PE-2S-WRD
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-PWK2a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się matematyki SP-MDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Organizacja procesu edukacyjnego w koncepcji edukacji daltońskiej SP-OED:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Przygotowanie dziecka do nauki w szkole 10-1S-PDN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Z - Rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności współpracy w koncepcji edukacji daltońskiej SP-RED:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Z - Umiejętności matematyczne dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie SP-UMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Podstawy pedagogiki przedszkolnej 10-1S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Z - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Umiejętności matematyczne dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie SP-UMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Podstawy pedagogiki przedszkolnej 10-1S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Zn - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Z - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Z - Umiejętności matematyczne dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie SP-UMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Organizacja procesu edukacyjnego w koncepcji edukacji daltońskiej SP-OED:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Podstawy pedagogiki przedszkolnej 10-1S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Zn - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Ln - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się matematyki SP-MDM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Przygotowanie dziecka do nauki w szkole 10-1S-PDN3:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Z - Rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności współpracy w koncepcji edukacji daltońskiej SP-RED:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Z - Umiejętności matematyczne dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie SP-UMD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019Zn - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych 10-4S-DIM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-4P-PEK1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Trudności w uczeniu się matematyki - diagnoza i terapia 10-1S-TMD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020L - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020L - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PW-5P-PRA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych (60 godz.) PE-2P-PEK2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Ln - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Modele wspierania rozwoju dziecka PW-5F-MWD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2021Z - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) 10-1P-PWK2c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych (60 godz.) PE-2P-PEK2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2021Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych (60 godz.) PE-2P-PEK2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Praktyka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych (60 godz.) PE-2P-PEK2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022L - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2022Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności matematycznych PE-2S-DIM:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2022Ln - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)