Konstruowanie indywidualnych programów terapii dziecka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-KIT1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Konstruowanie indywidualnych programów terapii dziecka |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podypl. : terapia pedag. z edukacją daltońską i elem. systemu M. Montessori |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Cykl zajęć z przedmiotu ma umożliwić słuchaczom: zdobycie podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu projektowania i konstruowania programów terapeutycznych dla dzieci i uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych uczęszczających do różnego typu instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik zajęć rozwinie także swoje kompetencje w zakresie koordynowania kompleksowego wsparcia dzieci i uczniów oraz modyfikowania oddziaływań terapeutycznych Po zrealizowaniu cyklu zajęć z przedmiotu słuchacz: dysponuje wiedzą w zakresie prawnych podstaw konstruowania programu terapeutycznego, potrafi zaprojektować indywidualny program terapeutyczny; potrafi poprawnie zaplanować oddziaływania terapeutyczne adekwatnie do potrzeb i możliwości dziecka , słuchacz dostrzega potrzebę współpracy z rodzicami dziecka oraz specjalistami (logopedą, psychologiem, rehabilitantem, nauczycielem) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Jurewicz, Ewa Lewandowska | |
Prowadzący grup: | Monika Jurewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.