Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-4S-DTC1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PE2_W18 ma szczegółową wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych dotyczących wczesnej edukacji w tym wczesnej edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami PE2_U02 potrafi wykorzystywać i integrowac wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnychy, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działan praktycznych w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się PE2_U07 ma pogłębione umiejętnosci obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych z obszaru trudności dzieci w opanowywaniu umiejętności szkolnych PE2_U13 potrafi realizowac zadania i rozwiązywac problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczensje edukacji i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się w współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.