Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-4S-DCM1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PE2_W18 ma szczegółową wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych dotyczących wczesnej edukacji w tym wczesnej edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami PE2_U02 potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy położonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się PE2_U07 ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych z obszaru trudności dzieci w opanowywaniu umiejętności szkolnych PE2_U13 potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczesnej edukacji i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się we współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.