Adiunkt w jednostce Zakład Surdopedagogiki
|
dr
Dorota Porembska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2023/2024
DYŻURY - PRZERWA WAKACYJNA
środy godz. 8.00 – 9.00
URLOP
31.07.2024 – 14.08.2024
2.09.2024 – 18.09.2024
Koordynowane przedmioty
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2019Z - Podstawy terapii pedagogicznej 10-5S-PTP1
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2019Zn - Podstawy terapii pedagogicznej 10-5S-PTP1
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2020L - Podstawy logopedii z fonetyką PC-2S-PLF
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b
2020Ln - Podstawy logopedii z fonetyką PC-2S-PLF
2021Z - Podstawy logopedii PC-5S-PLO
2022Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS2
2023Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS2
2023Z - Surdologopedia PC-5S-SUL1
2024Z - Projekt badawczy specjalnościowy PC-5S-PBS2
2024Z - Surdologopedia PC-5S-SUL1
2024L - Metodyka pracy kuratora sądowego PC-5S-MPK
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-SUR2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Rewalidacja indywidualna dziecka z wadą słuchu 10-2S-RID:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016L - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-SUR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Rewalidacja indywidualna dziecka z wadą słuchu 10-2S-RID:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017L - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Rewalidacja indywidualna dziecka z wadą słuchu 10-2S-RID:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 2 10-2S-MS2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Z - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019L - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 2 10-2S-MS2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2019L - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Rewalidacja indywidualna dziecka z wadą słuchu 10-2S-RID:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu 10-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 2 10-2S-MS2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu 10-5P-STP1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Metodyka wychowania w internacie dziecka z wadą słuchu 10-2S-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach i szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w poradniach rehabilitacyjnych dla dzieci z wadą słuchu 10-2P-SUR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach i szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach i szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z wadą słuchu PC-2S-MES:
Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dzieckiem z wadą słuchu PC-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Metodyka wychowania dziecka z wadą słuchu w internacie PC-5S-MSI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-5P-SUR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach i szkołach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-2P-STP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej dziecka z wadą słuchu PC-2S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka pracy surdologopedycznej PC-2S-MSU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wychowania przedszkolnego dziecka z wadą słuchu PC-2S-MWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2023L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dzieckiem z wadą słuchu PC-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Metodyka wychowania dziecka z wadą słuchu w internacie PC-5S-MSI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-5P-SUR3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dzieckiem z wadą słuchu PC-5S-MKS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metodyka wychowania dziecka z wadą słuchu w internacie PC-5S-MSI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)