Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1]
Semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dorota Porembska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Babbie, E. (2008). Góralski A. red. Metody badań pedagogicznych w zarysie: Wydawnictwo UR Podstawy badań społecznych. Warszawa: PWN. Łobocki, M. (2006). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wyd. Impuls. Pilch, T., Bauman, T. (2010). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wyd. Akademickie Żak. Jemielniak, D. (red.) (2012). Badania jakościowe. Podejścia i teorie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Jakościowa i ilościowa perspektywa badawcza (możliwości zastosowania metodologii jakościowej i ilościowej w badaniach z zakresu specjalności/ możliwości i ograniczenia różnych perspektyw badawczych/łączenie perspektyw jakościowej i ilościowej w badaniach). Obszary badań w zakresie studiowanej specjalności (analiza literatury przedmiotu). Opracowanie projektu badawczego: przedmiot badań, cel, problemy badawcze, hipotezy badawcze, kryteria doboru grupy badawczej, metody techniki badawcze. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody kształcenia: podająca, poglądowa, |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność i aktywny udział w dyskusjach Prace na ocenę: (1) praca grupowa: analiza materiałów badawczych, prezentacja wyników analiz; (2) praca indywidualna: opracowanie projektu badawczego, realizacja i prezentacja wyników |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa dla I DUPC-STP Sposoby pomiaru efektów kształcenia - zaliczenie ustne https://teams.microsoft.com/l/team/19%3amaHn2ZtR-5GZqWw7qhIOj12nfiHaTqovoEFLP-V1SgE1%40thread.tacv2/conversations?groupId=7babffdb-b32f-4d72-ba8c-bcad94e57246&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.