Adiunkt w jednostce Zakład Edukacyjnych Badań w Obszarze Neuroróżnorodności
|
dr
Katarzyna Smolińska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
____________________
Dyżur z dnia 18.11.24 (poniedziałek) zostaje przełożony na 21.11.24 (czwartek) w godzinach 7:30 -8:30.
Dyżur w dniu 26.11.24 (wtorek) został odwołany.
Dyżur z dnia 25.11.24 (poniedziałek) zostaje przełożony na 28.11.24 (czwartek) na godzinę 7:30 – 8:30.
____________________
Poniedziałek 15:15-16:15 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
Wtorek 14:15-15:15
St. Niestacjonarne
13.10.2024 10:30-11:30
23.11.2024 9.20-10.20
Koordynowane przedmioty
2016Z - Indywidualne praktyki SP-P-INP
2016Z - Metodyka edukacji przyrodniczej 10-0S-MPR
2016Z - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI1
2019Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MRL
2020Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MRL
2021Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI
2022Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI
2023Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI
2023Zn - Rewalidacja indywidualna PC-5S-REI
Prowadzone przedmioty
2016 - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w kl. I-III szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-5P-ERI2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna w kl. I-III w szkole podstawowej - 2 tyg. (40 godz.) 10-0P-PW3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z uczniem z lekką niepełnosprawnością intelektualną SP-MPU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych SP-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Prawne podstawy kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PPE:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. IV-VI w szkole podstawowej 10-2S-MNG1:
Wykład (grupa 1)
2016L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016L - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych SP-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach kształcenia integracyjnego / kształcenia specjalnego (przedszkola, szkoły podstawowe) 10-5P-ERI1b:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Wykład (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w nauczaniu przedmiotowym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w szkołach podstawowych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-ERI3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 1 10-5S-MN1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017 - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej 10-2S-MKL:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum - 2 10-5S-MN2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych SP-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka pedagogiczna dyplomowa w kl. I-III szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-5P-ERI2f:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 1 10-2S-ML1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych SP-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MIO:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka rewalidacji indywidualnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną PC-2S-MRL:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną kl. I-III w szkole podstawowej - 2 10-2S-ML2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2020Zn - Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych SP-MKG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2020Ln - Seminarium dyplomowe magisterskie - 2 PC-2F-MR2:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 18)
2021Z - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2021Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (80 godz.) PC-5P-KIE5:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2022Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ1:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - 1 PC-5S-MZA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ1:
Wykład (grupa 1)
2023Zn - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Ln - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole podstawowej - 2 PC-5S-MNP2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Lp - Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PPA:
Wykład (grupa 1)
2024L - Trening umiejętności społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-TUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole podstawowej - 1 PC-5S-MNP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Prawne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PRI:
Wykład (grupa 1)
2024Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ:
Wykład (grupa 1)
2024Zn - Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ1:
Wykład (grupa 1)