![]() |
Adiunkt w jednostce Zakład Pedagogiki Małego Dziecka
|

dr
Karolina Skarbek-Jaskólska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
DYŻURY w semestrze letnim w rok ak. 2024/25:
----------------------------
STUDIA STACJONARNE:
Poniedziałki 13:30-15:30 (+ Teams)
----------------------------
STUDIA NIESTACJONARNE:
-
Koordynowane przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WPW2
2016L - Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci 10-1S-RPZ3
2016L - Rozwój zaburzony i prawidłowy 10-0S-RZP
2016n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WPW3a
2016Ln - Rozwój zaburzony i prawidłowy 10-1S-RZP
2017Z - Podstawy psychologii 10-1F-PPY
2017L - Gotowość do nauki szkolnej: diagnoza, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, odroczenie – metodyka 10-1S-GNS
2017L - Psychologia wieku dziecięcego 10-0S-PYW
2017L - Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci 10-1S-RPZ1
2018L - Psychologia wieku dziecięcego 10-0S-PYW
2018Zn - Zabawa w edukacji elementarnej 10-1S-ZEE1
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c
2019Z - Podstawy psychologii 10-1F-PPY
2019Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2019Z - Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci 10-1S-RPZ3
2019L - Psychologia wieku dziecięcego 10-0S-PYW
2019Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c
2019Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego - praktyka dyplomowa 10-4P-PPR2c
2020Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2020L - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU
2020Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2021Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2021Z - Proces uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - przebieg i uwarunkowania PE-2S-PUD
2021L - Praktyka nauczycielska w przedszkolu PE-2P-PDP1
2021L - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU
2021Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2021Ln - Wychowanie w klasie szkolnej PE-2S-WKS
2022Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2022Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2022Ln - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU
2023Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2023Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2024Z - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
2024Zn - Podstawy psychologii PW-5F-PPY
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych - 1 tydz. (20 godz.) 10-1P-WPW2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016L - Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych 10-1S-WDR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016n - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych - 2 tyg. (40 godz.) 10-1P-WPW3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, poziom zaawansowany 10-4S-DZD2:
Wykład (grupa 1)
2016Ln - Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Psychologia wychowawcza z elementami psychologii społecznej dla nauczycieli 10-1F-PWE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2017L - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, poziom zaawansowany 10-4S-DZD2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Gotowość do nauki szkolnej: diagnoza, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, odroczenie – metodyka 10-1S-GNS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach integracyjnych 10-1P-WPW2e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Psychologia wychowawcza z elementami psychologii społecznej dla nauczycieli 10-1F-PWE1:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - Gotowość do nauki szkolnej: diagnoza, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, odroczenie – metodyka 10-1S-GNS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Ln - Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Z - Psychologia wychowawcza z elementami psychologii społecznej dla nauczycieli 10-1F-PWE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Diagnoza gotowości dzieci do nauki szkolnej 10-1S-DGD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WZP3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczną w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-WRU:
Wykład (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, poziom zaawansowany 10-4S-DZD2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Z - Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w przedszkolach ogólnodostępnych 10-1P-WPW3e:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczną w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-WRU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Zn - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, poziom zaawansowany 10-4S-DZD2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach wychowania przedszkolnego - przedszkola ogólnodostępne 10-4P-PPR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego - praktyka dyplomowa 10-4P-PPR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PW-5P-PRA1:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020L - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020Zn - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 4), Laboratorium/warsztaty (grupa 5)
2021Z - Proces uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - przebieg i uwarunkowania PE-2S-PUD:
Ćwiczenia (grupa 2)
2021L - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Zn - Proces uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - przebieg i uwarunkowania PE-2S-PUD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Z - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w przedszkolu PW-5F-PEP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2022Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (60 godz.) PW-5P-PRA3:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Podstawy diagnostyki edukacyjnej na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-PEY:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Zn - Podstawy diagnostyki edukacyjnej na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-PEY:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Z - Podstawy diagnostyki edukacyjnej na etapie wychowania przedszkolnego PW-5F-PEY:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)