Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-RPZ1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W04 Rozumie stałe następstwo okresów roz-wojowych dziecka Zna przebieg rozwoju dziecka od okresu prenatalnego do okresu adolescencji (kry-teria, charakterystyki) ze szczególnym uwzględnieniem zmian w rozwoju inte-lektualnym, emocjonalnym i społecznym. PEP1_W05 Rozumie rolę czynników zaburzających rozwój, różnicuje rozwój prawidłowy i zaburzony. Orientuje się w profilaktyce zaburzeń rozwojowych u dzieci. Na podstawie obserwacji i analizy zacho-wania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego. Na podstawie obserwacji i analizy zacho-wania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego. PEP1_K03 Ma świadomość odpowiedzialności za rozwój dzieci oraz działania pedagogicz-ne, jakie podejmuje |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.