Adiunkt w jednostce Zakład Pedagogiki Małego Dziecka
|
dr
Natalia Bednarska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
DYŻURY w semestrze zimowym w rok ak. 2024/25:
----------------------------
STUDIA STACJONARNE:
cykl I
Środy 11:30-12:30 (+ Teams)
Czwartki 13:20-14:20
cykl II
Czwartki 13:15-15:15 ( + 1 godz. Teams)
----------------------------
STUDIA NIESTACJONARNE:
27.10.2024 14.15-15.15
21.12.2024 15:45-16:45
Koordynowane przedmioty
2017Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1
2017Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1
2018Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1
2019Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1
2020L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
2020Ln - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP
2022L - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC
2022Ln - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC
2023L - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC
2023Ln - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC
2023Ln - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU
2024Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (60 godz.) wychowawczo-dydaktyczna PW-5P-PRA3a
2024Ln - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC
Prowadzone przedmioty
2017Z - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-0S-RMG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-KCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Z - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW3d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-EPW3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Wspomaganie rozwoju mowy u dzieci w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-WRM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW3d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2018Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Diagnoza gotowości dzieci do nauki szkolnej 10-1S-DGD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w klasach I-III szkoły podstawowej 10-1P-WPW3d:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w kl. I-III szkoły podstawowej 10-0P-WY3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Zn - Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-RMG1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w kl. I-III szkoły podstawowej 10-0P-WY3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PW-5P-PRA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w kl. I-III szkoły podstawowej 10-0P-WY3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Diagnoza i zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 10-1S-DZD1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020L - Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole - metodyka 10-1S-DSP:
Wykład (grupa 1)
2020L - Metodyka edukacji społecznej PC-5F-MSP:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w kl. I-III szkoły podstawowej 10-0P-WY3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Metody zabawowe w wychowaniu przedszkolnym PW-5F-MZP:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2021Z - Podstawy języka polskiego dla nauczycieli wychowania przedszkolnego PW-5F-PJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Z - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PW-5P-PRA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Zn - Podstawy języka polskiego dla nauczycieli wychowania przedszkolnego PW-5F-PJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Rozpoznawanie potrzeb dziecka w wieku przedszkolnym PW-5F-RDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Metody zabawowe w edukacji wczesnoszkolnej PW-5F-MZW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Praktyka specjalistyczna w przedszkolu PE-2P-PDP3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Z - Metodyka edukacji polonistycznej w przedszkolu PW-5F-MPP:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (60 godz.) PW-5P-PRA3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022L - Metody wspomagania rozwoju dziecka PW-5F-MRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w klasach I-III (60 godz.) PW-5P-PRA4:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Praktyka specjalistyczna w przedszkolu PE-2P-PDP3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) ogólnopedagogiczna PW-5P-PRA1a:
Ćwiczenia (grupa 4)
2023Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (60 godz.) PW-5P-PRA3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023L - Małe dziecko w cyberprzestrzeni PW-5F-MDC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2023L - Metody wspomagania rozwoju dziecka PW-5F-MRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2023Ln - Psychologia uczenia się PW-5F-PYU:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Z - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w przedszkolu PW-5F-KWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2024Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (60 godz.) wychowawczo-dydaktyczna PW-5P-PRA3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Trudności w nabywaniu umiejętności językowych przez dzieci w wieku przedszkolnym - przyczyny i objawy PW-5F-TJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024L - Metody wspomagania rozwoju dziecka PW-5F-MRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metodyka wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka PC-5S-MWE:
Ćwiczenia (grupa 1)